;
coinex

کمپانی اپل کیبورد هوشمند بین المللی را برای آیپد پرو منتشر کرد

اپل نسخه ی جدیدی از کیبورد هوشمند بین المللی را برای آیپد پرو راه اندازی کرد؛ این لوازم جانبی قبلا تنها از چیدمان حروف انگلیسی ایالات متحده برخوردار بود.

کیبورد هوشمند بین المللی برای کاربران آیپد پرو 9.7 اینچی و 12.9 اینچی در دسترس قرار خواهد گرفت؛ اپل همچنین کیبورد هوشمند را با چیدمان حروف انگلیسی بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، کره ای، ایتالیایی، عربی و غیره ارائه می کند.

چیدمان های حروف دیگر شباهت زیادی به کیبورد وایرلس دستگاه های مک دارد، این در حالیست که کیبورد عربی جدید کاملا از نوشتار راست به چپ در آیپد پرو پشتیبانی می کند. کمپانی اپل اوایل امسال نسخه ی عربی جدیدی از Apple.com را راه اندازی کرد که از خوانش راست به چپ پشتیبانی می کرد؛ قبلا نیز پشتیبانی جامع از زبان راست به چپ را در iOS 9 قرار داده بود. علاقه مندان در حال حاضر می توانند کیبورد هوشمند مورد نظر خود را از وبسیات اپل خریداری کنند.

این کمپانی اوایل امسال آیپد پرو 9.7 اینچی را همراه با کیبورد هوشمند قابل جدا شدن، معرفی کرد؛ آیپد پرو 12.9 اینچی نیز در سپتامبر سال 2015 معرفی شده بود. تیم کوک، مدیر عامل کمپانی اپل در گزارش سه ماهه ی سوم اعلام کرد که این آیپد بهترین رشد را داشته است؛ علیرغم کاهش کلی فروش آیپد، این دستگاه رشد درامد 7 درصدی را به همراه داشته است. برتری فروش تبلت های اپل در سه ماهه ی گذشته همچنان ادامه داشت، این در حالیست که رقیب نزدیک او یعنی سامسونگ با کاهش فروش مواجه بوده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر