;
coinex

انتشار تصاویر جدید از گوشی موتو زد پلی موتورلا

انتشار تصاویر جدید از گوشی موتو زد پلی موتورلا

چندی پیش خبری منتشر شد و حاکی از این بود که گوشی هوشمند Moto Z Play موتورلا به تازگی تاییدیه سازمان نظارتی TENAA را دریافت کرده است. حالا نیز تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده که نمای بهتری از طراحی ظاهری این گوشی را نمایش می دهد. همان طور که می دانید گوشی های موتو زد و موتو زد فورس دارای طراحی ماژولار بوده و از لوازم جانبی Moto Mods پشتیبانی می کنند. اما با توجه به عکس های منتشر شده به نظر نمی رسد که گوشی موتو زد پلی نیز چنین ویژگی داشته باشد. اما این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است که گوشی های موتو زد و موتو زد فورس فاقد آن بودند.

گوشی موتو زد پلی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع آمولد بوده و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست اسنپدارگون 625 و پردازنده 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 صورت می گیرد. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می دهد. دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیکسلی خواهد بود و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی TENAA این این گوشی دارای باتری با ظرفیتی بین 3300 تا 3510 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

اطلاعاتی در مورد زمان معرفی و قیمت این گوشی هنوز در دسترس نیست. در انتها می توانید عکس های جدید منتشر شده را تماشا کنید:

انتشار تصاویر جدید از گوشی موتو زد پلی موتورلا انتشار تصاویر جدید از گوشی موتو زد پلی موتورلا

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر