;
coinex

برنامه آرتیستو مشابه برنامه پریزما برای ویدئو است

headerبرنامه آرتیستو کاری مشابه آنچه برنامه ی ویرایش تصویر پریزما انجام می دهد، یعنی اعمال افکت های هنری را بر روی ویدئو اجرا می کند.

زمانی که توسعه دهندگان نرم افزار شروع به ساخت اپلیکیشن های خاص می کنند، کار آنها متوقف نمی شود تا اینکه به تمام گزینه هایی ممکن در ذهن خود، دست یابند. برنامه ی ویرایش تصویر پریزما یکی دو ماهی است که در بین کاربران بسیار محبوب شده است، همانطور که شاید بدانید این برنامه هوش مصنوعی افکت های هنری را بر روی تصاویر اعمال کرده و نتیجه ی آن شبیه به یک اثر هنری از نقاش های معروف می شود ولی متاسفانه این برنامه محدودیت تعداد فیلتر دارد، یعنی تعداد گزینه های موجود برای کاربر از پیش تعریف شده و محدود هستند. از این رو برنامه Alter از راه رسید. این برنامه کاری مشابه برنامه ی پریزما انجام می دهد با این تفاوت که محدودیت فیلترها و افکت ها را از میان برداشت. در Alter کاربر می تواند اثر هنری مورد علاقه ی خود را به عنوان فیلتر آپلود کرده و تصویرش را تحت آن پردازش کند. هر دوی این برنامه ها، ویرایش تصویر انجام می دهند، در این میان جای ویرایش ویدئو خالی بود که گزارشات اخیر نشان می دهد برنامه آرتیستو این قابلیت را به همراه دارد. یعنی همان کاری را که پریزما و Alter بر روی تصاویر انجام می دهند، آرتیستو بر روی فایل های ویدئو اعمال می کند.

توجه داشته باشید که جدا از باگ هایی که برنامه آرتیستو دارد، کاربر نمی تواند فیلم های موجود در دستگاه خود را که از پیش ضبط شده اند، با این برنامه ویرایش کند. بلکه باید با آرتیستو برنامه فیلم گرفته و سپس فیلترها را روی آن اعمال کند. البته امیدواریم که توسعه دهندگان آن در آینده امکان ویرایش ویدئوهای موجود در دستگاه را نیز برای کاربر میسر کنند.

با توجه به قابلیت آرتیستو، احتمالا از این پس شاهد سیلی از ویدئوهای ویرایش شده در یوتیوب و یا اینستاگرام خواهیم بود.

همانطور که می بینید توسعه دهندگان پریزما به سرعت رقبایی یافته اند و این آنها را ملزم می کند تا برای نگه داشتن محبوبیت خود در میان کاربران، در آینده ی نزدیک قابلیت فیلترهای سفارشی و ویرایش ویدئو را به اپلیکیشن خود بیاورند.

اگر با نحوه ی کار برنامه ی پریزما آشنایی ندارید می توانید مقاله “برنامه ویرایش تصویر پریزما چیست و چگونه کار می کند؟ ” را مطالعه کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر