;
coinex

97 درصد از بازار گوشی های هوشمند هند به اندروید اختصاص دارد

97 درصد از بازار گوشی های هوشمند هند به اندروید اختصاص داردتجزیه و تحلیل استراتژی های آخرین آمار فروش بازار گوشی های هوشمند هند منتشر شد که نشان می دهد 97 درصد از بازار هند به اندروید اختصاص دارد. سال گذشته این رقم 90 درصد بود.

این میزان از احاطه ی بازار گوشی های هوشمند هند، توسط اندروید، دلایل زیادی دارد و برخی از این دلایل مربوط به عملکرد رقباست. سهم بازار اپل در سال گذشته 4 درصد بود که در سال جاری به 2 درصد رسیده است. دلیل این امر این است که دستگاه های ios بیش از حد گران هستند.  تحلیلگران استراتژی معتقدند که اپل باید برای رقابت قیمت دستگاه های ios را کاهش دهد، در این صورت شاهد رشد قابل توجهی خواهد بود. حتی آیفون SE نیز که به عنوان یک گوشی ارزان قیمت عرضه شد، باز هم نسبت به گوشی های میان رده ی اندرویدی گران تر است.

برای دستگاه های اندرویدی، هند یک بازار موفق است. البته این موضوع از طرح دولت هند مبنی بر سرمایه گذاری قابل توجه برای ساخت شرکت های چینی و استخدام کارگران محلی برای بهره مندی در تولید گوشی های هوشمند مختص هند، نیز متاثر است.

هند سومین بازار گوشی های هوشمند جهان را پس از ایالات متحده و چین دارد. جمعیت هند با وجود درآمد کم و نرخ نفوذ گوشی های هوشمند رده پایین به بازار تمایل به خرید گوشی های اندرویدی دارد و رقابت شدیدی را بین تولید کنندگان گوشی های هوشمند این پلت فرم، ایجاد کرده است. از این رو بازار گوشی های هوشمند هند اهمیت ویژه ای دارد، همانطور که اشاره کردیم و همه ی شما می دانید، گوشی های IOS گران قیمت هستند و دیگر پلت فرم ها نیز کمتر عرضه می شوند، از این بازار تحت سلطه ی پلت فرم اندروید درآمده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadline


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر