;
coinex

یک گوشی سونی اکسپریا ناشناخته دیده شده است

یک گوشی سونی اکسپریا ناشناخته دیده شده استبه تازگی یک گوشی سونی اکسپریا ناشناخته  گواهینامه ی FCC دریافت کرده است. این دستگاه در حال حاضر به عنوان سونی 14784Z یا با نام مستعار Kugo شناخته می شود. چیز زیادی در مورد این گوشی سونی اکسپریا نمی دانیم، فقط اینکه با باتری 2700 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود و اینکه در طول رویداد رسانه ای سونی که اول سپتامبر برگزار می شود، معرفی خواهد شد.

Kugo تائیدیه بلوتوث و وای فای را دریافت کرده است و با توجه به شایعات یک نمایشگر 5.2 اینچی خواهد داشت و قدرت پردازشی خود را نیز با تراشه ی اسنپ دراگون 820 تامین می کند. همچنین 4 گیگابایت رم دارد و از NFC پشتیبانی می کند.

در رویداد رسانه ای سونی ممکن است یک برند جدید برای پرچمدار این شرکت با شماره مدل اکسپریا F8331 نیز معرفی شود. گزارش شده است که این گوشی به هیچ وجه شبیه گوشی های سونی اکسپریا ایکس و سونی اکسپریا زد کنونی نیست. از طرفی شایات نشان می دهند که این پرچمدار با ضبط ویدئویی 4K برای دوبین جلو و عقب، عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می رود که با پورت USB نوع C نیر همراه باشد و مجهز به نمایشگری با روزلوشن 1080 در 1920 باشد.

هر چقدر که به اول سپتامبر، زمان رونمایی این دو گوشی سونی اکسپریا نزدیک می شویم، اطلاعات بیشتری در شایعات و گزارشات نمایان خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر