;
coinex

ساخت درون مخصوص اتاق کنفرانس، توسط گوگل

ساخت درون مخصوص اتاق کنفرانس، توسط گوگلبه تازگی پتنت ساخت درون مخصوص اتاق کنفرانس توسط گوگل ارائه شده است.

دورن ها در حال حاضر بیشتر شامل دستگاه هایی می شوند که مخصوص فضای باز هستند، اما این دستگاه ها قابلیت این را دارند که داخل یک مکان بسته برای کارهای خاص نیز ستفاده شوند. همانطور که اشاره کردیم گوگل در حال پرورش ایده ی ساخت درونی برای استفاده در اتاق کنفرانس است.

در واقع به تازگی کشف شده است که این شرکت ایده ی ساخت یک هواپیمای بدون سرنشین را دارد که می تواند در داخل اتاق و به طور مثال حین برگزاری جلسات، استفاده شود.

درون مخصوص اتاق کنفرانس پیشنهادی گوگل، با ویژگی های معمولی همراه خواهد بود، مثلا مجهز به میکروفون، وب کم، بلندگو و … است. همچنین در قسمت جلوی آن نمایشگری تعبیه خواهد شد که می تواند افراد داخل اطلاق را دنبال کند. در حال حاضر به طور دقیق نمی توان گفت که هدف گوگل از ساخت این دستگاه چیست ولی می توان تصور کرد که برای پویا تر کردن ویدئو کنفرانس بسیار مفید خواهد بود.

در حال حاضر ویدئو کنفرانس ها به این شکل برگزار می شود که افراد رو به روی یک وب کم و یک کامپیوتر می نشینند و صحبت می کنند. حال در این شرایط اگر فرد ارائه دهنده بخواهد یک پرزنتیشن نشان دهد و یا امکانات یک تور را به نمایش بگذارد، درون امکان پویا تر کردن این ارائه را بوجود می آورد.

فعلا این در حد یک پتنت است که تنها ایده ی گوگل را نشان می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر