;
coinex

گوشی گلکسی نوت 7 با رم 6 گیگابایتی تنها در چین راه اندازی می شود

به گفته ی مدیران اجرایی کمپانی سامسونگ، نسخه ی رم 6 گیگابایتی گوشی گلکسی نوت 7 تنها در چین عرضه خواهد شد.

بسیاری از هواداران گوشی های اندرویدی از گوشی گلکسی نوت 7 راضی نیستند؛ بسیاری از قابلیت های آن از جمله نمایشگر خمیده، اسنپ دراگون 820، اگزینوس 8890، رم 4 گیگابایتی DDR4، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و مقامت در برابر آب دقیقا از گوشی گلکسی اس 7 اج کپی شده است، و برخی دیگر از جمله قلم اس پن جدید، اسکنر عنبیه ی چشم و پورت یو اس بی نوع سی، سوالاتی را درباره ی قیمت 800 دلاری آن به وجود می آورد؛ آیا این مبلغ ارزش این قابلیت ها را دارد؟

با تمام این اوصاف، تعداد کمی از هواداران دستگاه های سامسونگ با شنیدن شایعه ای درباره ی نسخه ی رم 6 گیگابایتی گوشی گلکسی نوت 7 با حافظه ی 128 گیگابایتی هیجان زده شدند؛ اطلاعات این گوشی برای اولین بار توسط وبسایت چینی TENAA به بیرون درز کرد.

متاسفانه، یکی از مدیران اجرایی کمپانی سامسونگ در مصاحبه ای اعلام کرد که گوشی گلکسی نوت 7 با رم 6 گیگابایتی و حافظه ی 128 گیگابایتی تنها در چین عرضه خواهد شد. دی جی کوه، رئیس بخش موبایل سامسونگ خاطر نشان کرد که نسخه ی پر قدرت گوشی گلکسی نوت 7 ، منحصرا در چین راه اندازی خواهد شد. به گفته ی دی جی کوه، تنها بازار چین برای دریافت این نسخه آماده است، چرا که سایر برندهایی که در این کشور عرضه می شوند از خصوصیات چشمگیری برخوردارند.

البته، به نظر نمی رسد که گلکسی نوت 7 با رم 6 گیگابایتی و حافظه ی 128 گیگابایتی در بیشتر بازارها با فروش خوبی مواجه شود؛ چرا که نسخه ی معمولی این گوشی در بازار آمریکا با قیمت 800 دلار به فروش می رسد که از بازارهای چین بیشتر است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidpolice


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر