;
coinex

طراحی های شماتیک آیفون 7 از وجود میکروفون در این دستگاه خبر می دهند

طراحی های شماتیکی که روز جمعه منتشر شد، از وجود جایگاه میکروفون در گوشی آیفون 7 خبر می دهد.

قبلا شایع شده بود که جایگاه اسپیکر، جایگزین جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری خواهد شد؛ اما در حال حاضر و با توجه به اخبار لو رفته ی جدید، به نظر می رسد که این جایگاه برای اسپیکر در نظر گرفته نشده است. به گفته ی NWE، یک میکروفون جایگزین آن خواهد شد؛ البته در نظر داشته باشید که احتمال ترجمه ی نادرست نیز وجود دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، طراحی به زبان چینی نوشته شده و ظاهرا توسط یکی از شرکای مونتاژ اپل، یعنی فاکسکان یا پگاترون انجام شده است.

برخی شایعات مدعی بودند که گوشی آیفون 7 نیز همانند سایر گوشی های هوشمند پرچمدار، احتمالا از دو جایگاه اسپیکر برخوردار خواهد شد؛ بدین ترتیب، فقدان جک هدفون 3.5 میلی متری نیز تا حدودی جبران می شود. اگر اسپیکر دوم تعبیه نشود، این جایگاه برای تقویت تقارن دستگاه و زیبایی در نظر گرفته خواهد شد. در حقیقت، گوشی آیفون اس ای از تنظیمات اسپیکر نادرست برخوردار شده است.

از طرف دیگر، طرح شماتیک نامبرده با اخبار لو رفته ی اخیر نیز تطابق دارد؛ که از میان آنها می توان به طراحی متفاوت نوار های آنتن و جایگاه بزرگتر برای دوربین اشاره کرد.

اینطور که به نظر می رسد، کمپانی اپل قصد دارد در ماه آینده از دو گوشی آیفون جدید رونمایی کند؛ آیفون 7 در اندازه ی 4.7 اینچ و نسخه ی 5.5 اینچی با نام آیفون 7 پلاس معرفی خواهند شد. گفته می شود که نسخه ی بزرگتر از دوربین لنز دوگانه و اتصال دهنده ی هوشمند برخوردار خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: appleinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر