;
coinex

مشخصات گوشی جدید ZTE و مجهز به باتری بزرگ تر در TENAA مشخص شد

اطلاعات منتشر شده از گوشی جدید ZTE در تنا از تجهیز این گوشی به باتری 4900 میلی آمپر ساعتی خبر می دهد.

کمپانی ZTE تا به حال سال خوبی را پشت سر گذاشته است؛ چرا که گوشی های آکسون 7 و گوشی 99 دلاری Zmax Pro را راه اندازی کرده که هر دو نظرات مثبت منتقدین را جلب کرده اند. در حال حاضر نیز به نظر می رسد که این کمپانی گوشی جدیدی را در دست اجرا دارد. این گوشی، اخیرا در وبسیات تنا و با نام ZTE BV0730 رخ نشان داده است. گفته می شود که این دستگاه احتمالا مدل جدیدی از Voyage 5 خواهد بود.

گوشی جدید ZTE از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت تمام اچ دی در یک بدنه ی فلزی برخوردار خواهد شد. این دستگاه با اندروید 6.0، رم 3 گیگابایتی، حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. پردازنده ی هشت هسته ای گوشی جدید ZTE با قدرت پردازشی 1.5 گیگاهرتز عرضه می شود و احتمالا از مدل MT6750 در Blade A2 برخوردار خواهد شد. دکمه های تنظیم صدا و پاور در لبه ی سمت راستی و سینی سیمکارت در لبه ی سمت چپ دستگاه تعبیه شده اند. اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت پایینی فلاش LED قرار گرفته است.

گوشی جدید ZTE با نام ZTE BV0730، ویژگی جالبی دارد؛ این دستگاه از ابعاد 155 در 76.2 در 9.8 بهره مند شده که دلیل آن باتری بزرگ 4900 میلی آمپر ساعتی است. این اولین بار است که کمپانی ZTE گوشی های خود را به چنین قابلیتی مجهز می کند؛ حتی گوشی بزرگ Zmax Pro با نمایشگر 6 اینچی تمام اچ دی، به باتری 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده بود.

قیمت و تاریخ عرضه ی گوشی جدید ZTE نامشخص باقی مانده است؛ با اینحال به نظر نمی رسد که قیمتی بیش از 200 دلار داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر