;
coinex

اضافه شدن قابلیت Night Mode توئیتر به اپلیکیشن ios

 قابلیت Night Mode توئیترقابلیت Night Mode توئیتر که ماه گذشته در اپلکیشن اندرویدی این شبکه ی پیام رسان دیده شد، به تازگی در نسخه ی آزمایشی بتا برای  اپلیکیشن ios نیز منتشر شده است

ماه گذشته توئیتر کاربران اندرویدی در منوی کشویی توئیتر، شاهد گزینه ای بودند که قابلیت Night Mode یا حالت شب را برای آنها فراهم می کرد. با فعال کردن قابلیت Night Mode تویئتر در اندروید، رابط کاربری روشن و سفید آن به آبی تیره تغییر رنگ می دهد. در واقع هنگام شب رابط کاربری برنامه از حالت سفید به حالت تیره تغییر حالت می دهد، در نتیجه مشاهده آن در نور شب آسان تر خواهد شد. فعال کردن قابلیت Night Mode آسان است، در منو کشویی آن دکمه ای در نظر گرفته شده است که می توانید برای فعال کردن دستی حالت شب از آن استفاده کنید.

اکنون توئیتر این قابلیت را برای اپلیکیشن ios نیز منتشر کرده است. البته همانطور که اشاره کردیم، این قابلیت فعلا در نسخه ی بتا عرضه شده است.

تغییرات اعمال شده در نسخه ی ios شبیه به همان چیزی است که در اندروید دیده می شود، یعنی فقط رابط کاربری آن تیره تر شده است. البته تفاوت هایی وجود دارد، به طور مثال گزینه ای برای تنظیمات خودکار برای کاربر در دسترس نیست. یعنی اگر بخواهید که قابلیت Night Mode در ساعت مشخصی از روز فعال شود، در حال حاضر قادر به این کار نخواهید بود. ولی توجه داشته باشید که این نسخه ی بتای برنامه است و این امکان وجود دارد که گزینه ی فعال کردن خودکار در آن در نظر گرفته شود. در حال حاضر تاریخ انتشار نسخه ی نهایی این برنامه با قابلیت Night Mode اعلام نشده است اما امیدواریم زودتر در دسترس کاربران قرار گیرد.

در دو سالی که گذشت اپلیکیشن های شبکه ی اجتماعی توئیتر خود با قابلیت ها و ویژگی های جدیدی ارائه شدند،  طراحی آن تغییر کرد و به تازگی نیز قابلیت Night Mode آن منتشر شد.

اضافه شدن قابلیت Night Mode توئیتر به اپلیکیشن ios

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر