;
coinex

تصاویر گوشی هواوی میت S2 در TENAA منتشر شد

تصاویر منتشر شده از گوشی هواوی میت S2 در TENAA، از شباهت آن به گوشی نکسوس 6 پی خبر می دهد.

کمپانی هواوی در تاریخ 1 سپتامبر و یک روز قبل از کنفرانس IFA برلین 2016، میزبان یک کنفرانس مطبوعاتی خواهد بود. شایعات قبلی مدعی هستند که گوشی هواوی میت 9 در این تاریخ راه اندازی خواهد شد و برخی از خصوصیات آن نیز در بنچمارک GFXbench مشخص شد. اما شایعات بعدی از راه اندازی گوشی هواوی S2 خبر داده و احتمال رونمایی از میت 9 را رد کردند. در حال حاضر، TENAA تصاویری از این گوشی هوشمند را منتشر شده که احتمالا همان گوشی هواوی میت S2 خواهد بود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، این گوشی شباهت زیادی به گوشی نکسوس 6 پی گوگل دارد که سال گذشته راه اندازی شده بود. جایگاه قرار گرفتن سنسور اثر انگشت و طراحی مشکی رنگ بالا تقریبا با گوشی نکسوس 6 پی برابر است. متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره ی ویژگی های سخت افزاری این دستگاه منتشر نشده است.

 

با اینجال اگر خصوصیات منتشر شده در GFXbench را در نظر داشته باشیم، باید منتظر دستگاهی باشیم که اندروید 7.0 نوقا روی آن اجرا شده و از نمایشگر 5.9 اینچی با کیفیت 1080p برخوردار است. گوشی هواوی میت S2 از تراشه ی هشت هسته ای کیرین 960 با قدرت پردازشی 2.6 و پردازنده ی گرافیکی Mali T880 بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین با رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی همراه خواهد بود.

علاوه بر این، گفته می شود که گوشی هواوی میت S2 به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز شده، اما مشخصات اولیه ی آن در GFXbench از دوربین اصلی 12 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خبر داده اند. گزارشات حاکی از آن هستند که گوشی هواوی میت S2 با قیمت 3500 یوان معادل 528 دلار به فروش خواهد رسید.

آژانس TENAA یکی از منابعی است که قبل از انتشار گوشی ها، اخبار مربوط به آنها را منتشر می کند. هنوز هم اطلاعات دقیقی درباره ی این گوشی به گوش نرسیده است، بنابراین انتظار داریم که در روز های آینده، شاهد اخبار بیشتری باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر