;
coinex

تصاویری از گوشی آیفون 7 پلاس در رنگ مشکی در فضای اینترنت منتشر شد

تصاویر جدید منصوب به گوشی آیفون 7 پلاس در روزهای آخر هفته در فضای اینترنت منتشر شد؛ اما این احتمال وجود دارد که این تصاویر جدید نبوده و تنها نمونه های اولیه ای از آن در رنگ مشکی باشند.

این تصاویر که توسط TechTastic به اشتراک گذاشته شده، نمای نزدیکی از گوشی آیفون 7 پلاس در رنگ مشکی را به نمایش می گذارد. وجود اتصال دهنده ی هوشمند در نمای پشتی این دستگاه (تصویر پایین) به خوبی قابل مشاهده است؛ قابلیتی که اخبار جدید وجود آن را رد کرده اند. علاوه بر این، علامت نسخه ی S را در تصویر مشاهده می کنید که با توجه به انتشار مدل های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در سپتامبر گذشته، رونمایی از نسخه ی S آیفون 7 بعید به نظر می رسد.

برجستگی دوربین نیز با تصاویر لو رفته ی اخیر تطابق ندارد.

در لبه ی انتهایی گوشی آیفون 7 پلاس ، شواهدی از مواد تغییر شکل یافته در منفذ پیچ سمت راستی دیده می شود. این منفذ ماشینی در قسمت راستی پورت لایتنینگ، با منفذ سمت چپی یکسان نیست.

این احتمال وجود دارد که این تصاویر همان دستگاهی را به نمایش گذاشته اند که در تاریخ 11 آگوست منتشر شده بود. انتظار می رود که کمپانی اپل از گوشی های خود در اوایل سپتامبر رونمایی کند. مدل جدید آیفون اپل از تراشه ی A10 و تکنولوژی برتر دوربین بهره مند شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: appleinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر