;
coinex

گوشی لی اکو Le 2S از باتری بزرگ تر با طراحی باریک تر برخوردار می شود

مدیران کمپانی LeEco به تجهیز گوشی لی اکو Le 2S به باتری بزرگ تر و طراحی باریک تر اشاره کردند.

یکی از عواملی که روی اندازه و وزن گوشی های هوشمند تاثیر مستقیم دارد، باتری آنهاست. به طور معمول، گوشی هایی که از باتری های بزرگتر برخوردارند، سنگین تر و ضخیم تر هستند. متاسفانه هیچ تولید کننده ای موفق به تولید گوشی هایی با عمر باتری بالا اما سبک و باریک نبوده است.

با اینحال، مدیران اجرایی کمپانی LeEco مدعی شدند که در روند ساخت چنین دستگاهی موفق بوده اند و ما در گوشی لی اکو Le 2S شاهد آن خواهیم بود. به گزارش فنگ ژینگ، مدیر تجارت موبایل این کمپانی، این دستگاه که از باتری احتمالی 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار می شود از بدنه باریکی برخوردار خواهد شد. آقای ژینگ مدعی شد که کمپانی LeEco پاسخ به سوال چگونگی تولید گوشی هایی با باتری بزرگ، اما باریک و سبک را در اختیار دارد. او معتقد است که شرکت های دیگر از این روند مطلع نیستند.

این احتمال وجود دارد که این شخص از گوشی لی اکو Le 2S صحبت می کند. این دستگاه، نسخه ی آپگرید شده ای از گوشی لی اکو Le 2 است که در آوریل گذشته راه اندازی شد. گفته می شود که گوشی لی اکو Le 2S با رم 4 گیگابایتی، حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود. همچنین شایع شده که این گوشی از تراشه ی اسنپ دراگون 820 یا 821 بهره خواهد برد. علاوه بر این، گفته می شود که گوشی لی اکو Le 2S در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ یکی از مدل ها با دوربین دوگانه و دیگری با دوربین معمولی همراه خواهد بود.

به نظر می رسد که این دستگاه در تاریخ 9 سپتامبر راه اندازی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر