;
coinex

تصاویری از گوشی میزو پرو 7 با نمایشگر خمیده به بیرون درز کرد

اخیرا تصاویری از پرچمدار میزو پرو 7 با نمایشگر خمیده منتشر شده است؛ چند روز قبل نیز مشخصات این گوشی از طریق بنچمارک AnTuTu فاش شده بود.

این دستگاه که گفته می شود از تراشه ی اگزینوس 8890 برخوردار خواهد شد، در بخش انجمن تعامل فوروم میزو رخ نشان داده است. یکی از ویژگی های قابل توجه در باره ی گوشی پرچمدار میزو پرو 7 که در تصاویر نیز قابل مشاهده است، نمایشگر خمیده ایست که تا حاشیه ها کشیده شده است. یک دکمه ی هوم بیضی شکل نیز در قسمت پایینی نمایشگر تعبیه شده است.

رندرهای منتشر شده از گوشی میزو پرو 7 از وجود دوربین دوگانه خبر می دهند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، دوربین اصلی و بزرگ تر در قسمت بالایی و دوربین کوچکتر که عمق تصویر را به وجود می آورد، در قسمت پایینی آن قرار گرفته است. علاوه بر این، “Ring Flash” مخصوص میزو را در قسمت پایینی دوربین دوم مشاهده می کنید. نوارهای آنتن نیز در قسمت بالا و پایینی دستگاه جای گرفته اند.

نام دستگاه نیز در قاب پشتی گوشی نوشته شده و از روند تولید آن در چین خبر می دهد. به گزارش AnTuTu، گوشی میزو پرو 7 از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت رزولوشن 2560 در 1440 همراه خواهد بود.

همچنین گفته می شود که این دستگاه از اندروید 7.0 نوقا بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی های گوشی میزو پرو 7 می توان به رم 4 گیگابایتی، حافظه ی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. اندازه ی پیکسل دوربین ثانویه ی مشخص نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر