;
coinex

کدام کشورها پرسرعت ترین اینترنت را دارند؟ کره جنوبی در رتبه ی اول قرار دارد

بنا بر گزارشی که توسط OpenSignal و در 59 کشور دنیا تهیه شده، مردم کشور کره ی جنوبی از پرسرعت ترین اینترنت در هر دو نوع اتصال وای فای و شبکه های موبایلی، بهره می برند.

میانگین سرعت اینترنت در این کشور 41.34Mbps است؛ این در حالیست که مردم کشور افغانستان که در پایین ترین رده قرار دارند، از سرعت 2.2Mbps برخوردارند. میانگین سرعت اینترنت در کشور آمریکا 12.34Mbps است. کشور های مجارستان با سرعت 26.15Mbps، لیتوانی با 21.47Mbps و چین با سرعت 17.95Mbps بالاتر از آمریکا قرار دارند.

با توجه به آمار OpenSignal، وای فای محبوب ترین نوع اتصال به اینترنت است. لازم به ذکر است که سرعت اینترنت وایرلس در بسیاری از مناطق از شبکه های موبایلی بیشتر است. کشور های ترینیداد، توباگو و بوسنی و هرزگوین در پایین ترین رده ها قرار دارند.

مردم آمریکا بیش از نیمی از ساعات اتصال به اینترنت را از طریق وای فای انجام می دهند؛ اما مردم کشور هلند در این میزان از مردم آمریکا بالاتر هستند؛ هلندی ها در 70 درصد مواقع از اتصال وای فای استفاده می کنند. زیرساخت های وای فای عمومی در این کشور بسیار چشمگیر است. اما از نقطه نظر اتصال از طریق گوشی های موبایل، هیچ بخشی از کره ی زمین با کره ی جنوبی قابل مقایسه نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر