;
coinex

گوشی لی اکو Le 2S از تراشه ی اسنپ دراگون 821 برخوردار خواهد شد

روز گذشته مشخصات گوشی لی اکو Le 2S در بنچمارک GFXBench رویت شد که از وجود تراشه ی اسنپ دراگون 820 در این دستگاه خبر می داد.

اما امروز، تصاویر اسکرین شات از اپلیکیشن بنچمارک Ludashi منتشر شده که نشان می دهد گوشی لی اکو Le 2S با شماره ساخت LEX720 از تراشه ی MSM8996pro یا همان تراشه ی اسنپ دراگون 821 برخوردار خواهد شد.

بسیاری از مردم با برنامه های بنچمارکی همچون GFXBench، AnTuTu و گیک بنچ آشنا هستند، اما Ludashi نیز مدت زمانی است که راه اندازی شده و پرچمداران بزرگی را مورد بررسی قرار داده است.

خصوصیات دیگری که درباره ی این دستگاه منتشر شده از وجود رم 4 گیگابایتی، حافظه ی 32 گیگابایتی، نمایشگر تمام اچ دی، پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 و قدرت پردازشی 2.4 گیگاهرتز خبر می دهد. گوشی لی اکو Le 2S همچنین از دوربین اصلی 16 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد. اطلاعات رم، حافظه  و دوربین با مشخصات فاش شده در GFXBench تطابق دارد.

این تصاویر همچنین امتیازات آزمون را به نمایش می گذارند. این گوشی در مجموع امتیاز 67946 را برای آزمون عملکرد و امتیاز 113.64 را برای آزمون ارزیابی تجربه ی داده کسب کرده است. تراشه ی اسنپ دراگون 821 نسخه ی آپگرید شده ی تراشه ی اسنپ دراگون 820 است. به گفته ی کمپانی کوالکوم، عملکرد تراشه ی اسنپ دراگون 821 در مقایسه با نسخه ی 820، تا 10 درصد تقویت شده است.

در نهایت هنوز به طور قطع مشخص نیست که گوشی لی اکو Le 2S از کدام تراشه برخوردار خواهد شد. یا شاید نسخه ی پرو از این دستگاه نیز عرضه شود. این احتمال نیز وجود دارد که این مشخصات مربوط به دستگاه دیگری باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر