;
coinex

تصاویر جدیدی از گوشی موتورولا موتو Z Play به بیرون درز کرد

تصاویر جدیدی از یکی از گوشی های سری Z به نام موتورولا موتو Z Play منتشر شد.

این احتمال وجود دارد که کمپانی Motorola Mobility که از سال 2014 به کمپانی لنوو پیوسته، از گوشی جدیدی رونمایی کند. گفته می شود که این دستگاه با نام موتو Z Play معرفی خواهد شد. در حال حاضر نیز تصاویری از نسخه ی سفید رنگ آن به بیرون درز کرده است. اخیرا تصاویری از نسخه ی مشکی رنگ این دستگاه نیز منتشر شده بود.

گوشی موتورولا موتو Z Play برخلاف مدل های موتو Z Droid و موتو Z Force Droid، از دسته گوشی های رده بالا نیست. اما به نظر می رسد که نسخه ی پیشرفته ای باشد چرا که از اسکنر اثر انگشت در نمای روبرویی برخوردار شده است. قاب پشتی دستگاه نیز به دوربین برجسته و فلاش LED دوگانه مجهز شده است. علاوه بر این، گوشی موتورولا موتو Z Play با مدل های Moto Mod موتورولا قابل مقایسه است.

گوشی های موتو زد و موتو زد فورس از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت کواد اچ دی (1440 در 2560 پیکسل) برخوردار شده اند؛ این در حالیست که گوشی موتورولا موتو Z Play با نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 1080p همراه است. به نظر می رسد که این دستگاه از تراشه ی کوالکوم اسنپ دراگون 625 هشت هسته ای، رم 3 گیگابایتی، حافظه ی 32 و 64 گیگابایتی با قابلیت افزایش و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی برخوردار شده است. این گوشی با اندروید 6.0 مارشمالو عرضه می شود اما به طور قطع در آینده از آپدیت اندروید 7.0 نوقا نیز برخوردار خواهد شد.

گوشی موتورولا موتو Z Play ارزان تر از مدل های قبلی خواهد بود اما قیمت دقیق و تاریخ انتشار و معرفی آن نامشخص باقی مانده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر