;
coinex

هوآوی نوا : گوشی مخصوص خانم ها که در کنفرانس IFA معرفی می شود

هوآوی نوا : گوشی مخصوص خانم ها که در کنفرانس IFA معرفی می شودیکی از شایعات جالبی که روز گذشته دیده شد، این بود که امسال در رویداد IFA برلین، هوآوی ممکن است یک گوشی جدید به نام هوآوی نوا (Huawei NOVA) معرفی کند. این گوشی مخصوص خانم ها طراحی شده است.

تا کنون شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است هوآوی گوشی جدیدی که بسیاری از افراد انتظار دارند هوآوی میت 9 باشد را در این رویداد عرضه کند. با این حال به نظر می رسد که هوآوی نوا که گوشی خاصی است و به صورت انحصاری برای خانم ها عرضه می شود، وارد بازار شود.

اگر این گوشی هوآوی با بازار هدف خانم ها عرضه شود، اولین گوشی نخواهد بود که با طراحی مخصوص خانم ها ارائه می شود. تولید کنندگان زیادی تا کنون گوشی مشابهی را که گفته شده با طراحی منحصر به فرد برای خانم ها همراه است، عرضه کرده اند. به طور مثال گوشی اخیر Keecoo K1 یک نمونه از این گوشی هاست. این شایعه ی خاص، بیش تر نشان می دهد که هوآوی در حال حاضر، محصولات خود را با هدف قرار دادن مشتریان خانم، وارد بازار می کند. این کمپانی در رویداد CES امسال دو مدل از ساعت هوای به نام های  Elegant  و Jewel را با بند چرمی باریک، مخصوص خانم ها،  معرفی کرد.

اطلاعات بسیاری کمی از گوشی هوآوی نوا که امکان عرضه ی آن در IFA وجود دارد، در اختیار است. این اطلاعات ناچیز از پستی در شبکه ی اجتماعی وبیو سرچشمه می گیرد که اخیرا حذف شده است. پست حذف شده شامل نام و تصویر این گوشی هوآوی بود که می توانید آن را در ابتدای گزارش ببینید. به نظر می رسد که هوآوی نوا یک دکمه تنظیم صدای بزرگ و بدنه ی فلزی طلایی رنگ به همراه داشته باشد. همچنین گفته می شود که هوآوی نوا یک گوشی هوشمند نیست بلکه با تراشه ی 16 نانومتری FinFET همراه است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر