;
coinex

اعلام همکاری لنوو و مایکروسافت برای ساخت برنامه ها و پتنت های جدید

اعلام همکاری لنوو و مایکروسافت برای ساخت برنامه ها و پتنت های جدیدهمکاری لنوو و مایکروسافت برای ساخت دستگاه های لنوو که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند، با تعدادی از برنامه های از پیش نصب شده ی بهره وری مایکروسافت، اعلام شد.
این همکاری شامل مایکروسافت آفیس، وان درایو و اسکایپ است. لنوو به عنوان یکی از بزگترین تولیدکنندگان دستگاه های اندرویدی، متعهد شده است که در چند سال آینده میلیون ها دستگاه، شامل برنامه های از پیش نصب شده ی مایکروسافت عرضه کند.
هر یک از این دو شرکت بیانیه ی مثبتی در خصوص این همکاری اعلام کرده اند. برنامه های کاربردی و سرویس های مایکروسافت به کاربران سراسر جهان اجازه می دهد تا به صورت سازنده تری از دستگاه های لنوو استفاده کنند. هنوز  نحوه ی طراحی دقیق این برنامه های کاربری از پیش نصب شده بر روی لنوو، مشخص نیست. همچنین اطلاعاتی از اینکه کدام یک از مدل های دستگاه های لنوو مجهز به این برنامه های بهره وری مایکروسافت می شوند نیز در اختیار نیست.
نکته ی جالب اینجاست که در طول این چند سال مایکروسافت چنین معامله و همکاری را با شرکت های همچون ایسوس، دل، ال جی، سامسونگ، سونی و شیائومی برای نصب برنامه های کاربردی و سرویس های خود به صورت پیش فرض بر روی دستگاه های آنها، منعقد کرده است. مزیت این همکاری از دیدگاه مایکروسافت، ا این است که ز این طریق برنامه های کاربردی و سرویس های این شرکت در مقابل مخاطبان بالقوه فرار می گیرد و از دیدگاه شرکت های طرف قرارداد این است که این همکاری روش ارزان تری نسبت به قرارداد های ماهانه خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: androidheadline


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر