;
coinex

نمایی از ماشین فارادی فیوچر در خیابانی در لوس آنجلس به تصویر کشیده شد

تصویری از ماشین فارادی فیوچر که در یکی از خیابان های عمومی لوس آنجلس در حال حرکت بود، خبرساز شد.

تصویری از ماشین فارادی فیوچر که در یکی از خیابان های عمومی لوس آنجلس در حال حرکت بود، خبرساز شد. در طول نمایشگاه CES امسال که در لاس وگاس برگزار شد، کمپانی خودروسازی با نام فارادی فیوچر (Farday Future) ماشینی با عنوان FF ZERO1 را به نمایش گذاشت. یک خودروی کانسپت الکتریکی تک سرنشین که برای آینده طراحی شده بود. در حالی که می دانیم که این کانسپت احتمالا هرگز به صورت تجاری تولید نخواهد شد؛ اما این کمپانی تازه تاسیس مستقر در کالیفرنیا گویا مشغول کار بر روی وسیله نقلیه‌ای است که به احتمال زیاد در آینده‌ای نه چندان دور عرضه خواهد شد. به تازگی یک دستگاه از ماشین فارادی فیوچر در خیابان های لوس آنجلس به حرکت درآمد و در عکسی به تصویر کشیده شد.

این ماشین فارادی فیوچر به نظر می رسد که تا حد زیادی به تسلا Model X شباهت داشته باشد؛ البته نمای بیرونی این خودرو به منظور فاش نشدن طراحی و جزئیات خاص آن با یک پوشش کامل استتار شده است؛ اما برخی از برخی نشانه‌ها می توان به این نکته پی برد که وسیله نقلیه مورد نظر یک خودروی الکتریکی خواهد بود. نبود هیچ لوله اگزوزی در عقب ماشین، این را تایید که با یک ماشین کاملا برقی طرف هستیم.

کمپانی Farday Future به تازگی 900 جریب از زمین های اطراف نوادا را برای ساخت کارخانه میلیاردی خود خریداری کرده و مهندسان مختلفی از تسلا، بی ام دبلیو، GM و SpaceX به خدمت گرفته است. جالب اینجاست که این شرکت خودروساز از جانب مدیرعامل کمپانی LeEco (شرکت LeTv سابق) حمایت می شود.

شرکت فارادی فیوچر قصد دارد تا با راه اندازی ماشین های الکتریکی خود رقابت جدی را با ایلان ماسک و کمپانی تسلا آغاز کند. باید دید که این شرکت در آینده چه عملکردی از خود نشان می دهد!

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر