;
coinex

اندروید 7 نوقا به صورت غیر رسمی روی نکسوس 4 گوگل نصب می شود

اندروید 7 نوقا به صورت غیر رسمی روی نکسوس 4 گوگل نصب می شودچند روزپیش، اعلام شد که اندروید 7 نوقا به نکسوس 5 گوگل راه یافته است. این نسخه از اندروید تا کنون به صورت رسمی برای دیگر گوشی های اندرویدی در دسترس قرار نگرفته ولی جامعه هک اندروید مانند همیشه ایده ای دیگری در سر دارند، آنها اندروید 7 نوقا را به صورت غیر رسمی برای نکسوس 4 به ارمغان آورده اند.

بار دیگر، کاربران اختصاصی توسعه دهندگان XDA راهی یافته اند تا گوشی های چهار ساله ی گوگل را با اندروید 7 نوقا به روز رسانی کنند. نکسوس 4، یک دستگاه با پردازنده S4 Pro اسنپ دراگون کوآلکوم، 2 گیگابایت رم و باتری 2100 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به پرچمداران امروزی، بسیار عقب تر است. البته گفتنی است که این گوشی در زمان خود، با همین مشخصات یکی از بهترین گوشی ها محسوب می شد و امروز اجرای اندروید 7 نوقا بر روی آن، اعتباری برای این گوشی خواهد بود.

از آنجا که برای نکسوس 5 نیز این نسخه به صورت کامل منتشر نشده است، گفته می شود که در هنگام استفاده از ویژگی های مثل NFC، شتاب سنج و GPS کراش اتفاق می افتد و گاهی این ویژگی ها غیر کاربردی می شوند. همچنین مشکلاتی در بلوتوث، وای فای و شتاب سنج سخت افزاری نیز دیده شده است.

همانطور که تا کنون متوجه شده اید، این نسخه در حال توسعه است و به صورت رسمی برای دیگر گوشی های اندرویدی منتشر نشده است، اما اگر نکسوس 4 دارید این شانس برای شما به وجود آمده است که بتوانید اندروید 7 نوقا برا بر روی گوشی خود به اجرا در آورید.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر