;
coinex

مانیتور گیمینگ جدید دل عرضه شد

مانیتور گیمینگ جدید دل عرضه شدمانیتور گیمینگ جدید دل در اندازه ی 24 اینچی عرضه شد، این نمایشگر یک نسخه ی کوچکتر بهبود یافه از نمایشگر 24 اینجی این شرکت است که سال پیش منتشر شد.

از نقطه نظر مشخصات داخلی، این دو مانیتور بسیار شبیه به هم هستند، هر دو رزولوشن تصویر 2560 در 1440 کواد اچ دی دارند و با نسبت ابعاد به تصویر 1000:1 تصاویر را ارائه می دهند. همچنین مجهز به یک پورت دیسپلی 1.2، پورت اچ در ام آی، 4 پورت USB 3.0 و جک هدفون 3.5 میلی متری هستند.

علاوه بر اندازه ی نمایشگر، بزرگترین تفاوت بین این دو مانیتور،  نرخ تجدید است. مانیتور گیمینگ جدید دل با اندازه ی 24 اینچی با نرخ تجدید متغیر 165 هرتز همراه است در حالی که مانیتور 27 اینچی دل نرخ تجدید 144 هرتز و NVIDIA G-Sync دارد. با این وجود نرخ تجدید 165 هرتز می تواند تِرک نمایشگر، سایه ی تصاویر و لرزش صدا را کاهش دهد. مانیتور گیمینگ جدید دل درست مانند مدل قبلی، می تواند به سهولت به صورت شیب دار قرار گیرد، کاملا بچرخد و تحت زاویه ی مورد علاقه ی کاربر تنظیم شود. این مانیتور 24 اینچی با شماره مدل S2417DG در حال حاضر به قیمت 569 دلار در آمازون برای خرده فروشی آنلاین در دسترس علاقه مندان هستند.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر