;
coinex

هر آنچه در نمایشگاه IFA 2016 شاهد آن خواهیم بود

هر آنچه در نمایشگاه IFA 2016 شاهد آن خواهیم بودنمایشگاه IFA  بزرگترین کنفرانس تجارت اکترونیکی اروپا است که به صورت سالانه برای معرفی دستگاه های الکترونیکی  برگزار می شود. برخی از بزرگترین شرکت های الکترونیکی مصرف کننده به برلین آلمان می آیند و دستگاه های جدیدی از جمله گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند، لوازم خانگی و دیگر محصولات جدید خود را معرفی می کنند. در اینجا می خواهیم هر آنچه را که انتظار داریم، سامسونگ، سونی، ال جی، ایسوس، لنوو، موتورلا، اچ پی و دیگر کمپانی ها در نمایشگاه IFA 2016 به نمایش درآورند، بررسی کنیم.

شرکت های بزرگ در نمایشگاه IFA 2016 چه چیزی به ارمغان می آورند؟

هوآوی

هوآوی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چینی است که به سرعت در حال گسترش نفوذ و افزایش سهم بازار برای خود است. نام تجاری “آنر” این شرکت یکی از زیر برندهایی است که این کمپانی آن را تولیده کرده و هر سال نسخه ی جدیدی از آن را وارد بازار می کند. این کمپانی یک تیزر تبلیغاتی برای رویداد مطبوعاتی خود در تاریخ اول سپتامبر، منتشر کرده است. انتظار می رود که یک گوشی جدید از یکی از زیر برندهای هوآوی در این رویداد معرفی شود. از قرار معلوم، این یک گوشی به نام هوآوی نوا خواهد بود که با طراحی مخصوص بانوان همراه است. هنوز قابلیت های این گوشی مشخص نیست. همچنین انتظار می رفت که این کمپانی گوشی هوشمند هوآوی میت 9 را در نمایشگاه IFA 2016 معرفی کند. هوآوی میت 9 یک گوشی رده بالای پرچمدار است که مجهز به ساختار شیشه و فلز خواهد بود. همچنین گفته می شود که قدرت پردازشی خود را با تراشه ی 10 نانومتری کیرین 970 خود هوآوی تامین می کند در حالی برای گوشی های هوشمند دیگر هوآوی پردازنده هلیو ایکس 30 استفاده می شود. هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد صفحه نمایش آن در اختیار نیست ولی به احتمال زیاد با نمایشگر 5 اینچی با وضوح کوآد اچ دی، همراه خواهد بود. دیگر ویژگی های آن شامل تکنولوژی فشار سنج بومی، اسکنر اثر انگشت، پورت USB  نوع C و همچنین باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است.

از طرفی پیش از این در سایت خبری فون آرنا گزارشی دیده شد مبنی بر اینکه یک تبلت 8 اینچی مدیا پد ام3 تائیدیه FCC را دریافت کرده است، بنابراین ممکن است این تبلت نیز در نمایشگاه IFA 2016  معرفی شود.

سونی

سونی در IFA 2016 یک محصول جدید به نمایش خواهد گذاشت. انتظار می رود که این کمپانی، تلوزیون های جدید خود، محصولات جدید صوتی و همچنین یک گوشی هوشمند جدید را معرفی کند. این شرکت دعوتنامه ی کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه IFA 2016 خود را برای تاریخ اول سپتامبر، اعلام کرده است.

محصولاتی که در تصاویر دعوتنامه دیده شده، شامل پلی استیشن وی آر، تلوزیون، دوربین، هدفون و چند دستگاه اتصال دهنده است. همچنین زمزمه هایی شنیده می شود که سونی یک گوشی هوشمند جدید نیز معرفی خواهد کرد. اخیرا یک گوشی هوشمند معرفی نشده از این شرکت در بنچمارکی دیده شده است. این گوشی دارای پردازنده ی اسنپدراگون 820، 3 گیگابایت رم، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی بود. همچنین یک نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ دی به همراه داشت. در حال حاضر مشخص نیست که نام احتمالی این دستگاه چه خواهد بود. هنوز سونی اعلام نکرده است که واقعا گوشی هوشمندی در نمایشگاه IFA 2016 معرفی خواهد شد یا خیر. در گذشته سونی از صحنه ی IFA برای معرفی گوشی های هوشمند خود استفاده کرده است، تعجب آور نخواهد بود که این اتفاق تکرار شود.

سامسونگ

کنفرانس مطبوعاتی این کمپانی کره ای یکی از روشن ترین رویداد هاست. سامسونگ پیش از این پرچمدار گلکسی نوت را در کنفرانس IFA معرفی می کرد اما امسال این اتفاق نخواهد افتاد. گلکسی نوت 7 اوایل این ماه در یک رویداد مجزا در نیویوک، عرضه شد.

با این حال، انتظار می رود که این کمپانی یک ساعت هوشمند جدید در نمایشگاه IFA 2016 معرفی کند. همچنین یک تیزر تبلیغاتی نیز منتشر کرده که با شایعات منطبق است و نشان می دهد که ساعت هوشمند گیر S3 در کنفرانس امسال، معرفی خواهد شد.

انتظار می رود که این ساعت هوشمند جدید دایره ای شکل باشد و مانند مدل قبلی خود در سه نسخه مختلف بیاید. سخت افزار داخلی آن دقیقا مشخص نیست ولی به نظر می رسد که که با بهبود قدرت باتری، افزیش سرت پردازنده و رم، همراه باشد که باعث بهبود بهره وری این ساعت هوشمند خواهد شد. همچنین گفته شده است که سامسونگ یک نمایشگر خمیده نیز در نمایشگاه IFA 2016 معرفی خواهد کرد.

از طرفی، گمانه زنی های در معرفی مورد نسل بعدی تبلت های رده برالای سامسونگ، وجود دارد. شایعات نشان می دهند که گلکسی تب S3 که نسخه ی بهبود یافته ای از گلکسی تب  S2 است، به زودی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می رود که این کمپانی در مورد واقعیت مجازی نیز در این کنفرانس صحبت کند ولی هیچ محصول جدیدی در این زمینه نخواهد داشت، زیرا هدست واقیعت مجازی گیر وی آر سامسونگ اولین هفته از ماه جاری میلادی، در کنار گلکسی نوت 7، معرفی شد. احتمالا سامسونگ چند تلوزیون جدید نیز در نمایشگاه IFA 2016 معرفی خواهد کرد.

ایسر

هر سال، ایسر با یک محصول جدید در IFA ظاهر می شود، از این رو انتظار داریم که در نمایشگاه IFA 2016 نیز این کمپانی دستگاه جدیدی به ارمغان بیاورد. البته ایسر در مورد محصول جدید خود که قرار است در آینده ی نزدیک عرضه شود، چیز زیادی فاش نکرده است اما شایعات نشان می دهند که ساعت هوشمند گیمینگ ایسر و همچنین دستبند تناسب اندام این شرکت به زودی عرضه خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری  در مورد مشخصات و ویژگی های این دستگاه های پوشیدنی در اختیار نیست ولی به نظر می رسد که این شرکت، آنها را در نمایشگاه IFA 2016 معرفی کند. ایسر اعلام کرده است که یک کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی این محصولات جدید، برگزار خواهد کرد.

ایسوس

ایسوس نیز که سابقه ی رونمایی از دستگاه های جدید را در IFA دارد، امسال در نمایشگاه IFA 2016 حضور خواهد داشت. این کمپانی احتمالا چندین محصول جدید معرفی خواهد کرد اما یکی از این محصولات که در حال حاضر بسیار در مورد آن صحبت می شود، ساعت هوشمند دایره ای شکل این کمپانی است. در واقع انتظار می رود که ایسوس زِن واچ 3 با طراحی دایره ای شکلی شبیه به ساعت هوشمند گیر S2 سامسونگ، معرفی شود. این اولین ساعت هوشمند دایره ای این کمپانی خواهد بود. دو مدل قبلی ساعت های هوشمند ایسوس، زن واچ و زن واچ 2 طراحی مربعی شکل داشتند. ایسوس یک تیزر تبلیغاتی نیز برای این ساعت هوشمند منتشر کرده که در آن ادعا می کند که 31 ام آگوست، یک دستگاه فوق العاده در نمایشگاه IFA برگزار خواهد کرد.

لنوو

در مورد محصولات لنوو اطلاعات زیادی فاش نشده، اما این کمپانی یک ویدئوی تبلیغاتی برای نمایش لپ تاپ های خود، تبلت، گوشی های تاشو، گوشی های موتورولا و یک کیبورد جدید و خاص، منتشر کرده است. در این ویدئوی تبلیغاتی تبلتی به همراه نمایشگر لمسی تخت دیده می شود. همچنین به احتمال زیاد یوگا بوک شایعه ی شده ی لنوو که یک لپ تاپ اندرویدی است، نیز معرفی خواه شد.

ال جی

محصول جدید ال جی، گوشی ال جی V20 است ولی متاسفانه در کنفرانس IFA عرضه نمی شود به جای آن، برای معرفی این گوشی، کمپانی ال جی یک رویداد مطبوعاتی برای هفته ی اول سپتامبر در سانفرانسیسکو ترتیب خواهد داد. با این حال آنچه از این غول کره ای انتظار می رود این است که برخی از دستگاه های الکترونیکی مصرفی جدید خود را در نمایشگاه IFA 2016 آلمان معرفی کند. گفته شده است که این شرکت چند دستگاه پوشیدنی جدید، و حتی چند تلوزیون در این رویداد رونمایی می کند.

موتورولا

احتمالا موتورولا با هیچ گوشی هوشمند جدیدی در نمایشگاه IFA 2016 حاضر نخواهد شد، زیرا این شرکت به تازگی گوشی های موتو جی، موتو زد و موتو ای را عرضه کرده است. احتمال اینکه گوشی هوشمند جدیدی معرفی شود، بسیار کم است. حتی شایعه ای نیز در مورد آن وجود ندارد، اما با توجه به اینکه در کنفرانس IFA  سال گذشته، موتورولا سه نسخه از ساعت های هوشمند موتو 360 خود را به نمایش گذاشت، این احتمال وجود دارد که یک گوشیدنی هوشمند جدید نیز در نمایشگاه IFA 2016 معرفی کند، البته هیچ شواهدی برای اثبات این ادعا وجود ندارد.

اچ پی

گوشی ویندوز فون اچ پی الیت ایکس 3 برای عرضه در آمریکا آماده است، بنابراین انتظار می رود که در نمایشگاه IFA 2016 یک ویندوز فون رده بالا از اچ پی معرفی شود، همچنین گفته می شود که یک لپ تاپ جدید از سری Spectre نیز به نمایش در خواهد آمد.

ZTE

کمپانی ZTE در نمایشگاه IFA 2016  برلین یک گوشی هوشمند از سری گوشی های اکسون، مجهز به دوربین دوگانه با محوریت صوت و صدا معرفی خواهد کرد. علاوه بر این انتظار می رود که این کمپانی گوشی اکسون 7 را نیز در نمایشگاه امسال معرفی کند.

معرفی مختصر نمایشگاه IFA 2016 برلین

نمایشگاه IFA 2016 امروز 7 بعد از ظهر به وقت برلین، برگزار می شود. سال های گذشته، بسیاری از دستگاه های پرچمدار، در صحنه ی IFA عرضه می شدند، از این رو انتظار داریم که امسال نیز این چنین باشد. تا کنون محصولات بزرگی در این نمایشگاه سالانه معرفی شده اند، پس از CES شاید این یکی از بزرگترین نمایشگاه های لوازم الکترونیکی جهان باشد.

این چند روز قبل از اینکه به طور رسمی درهای آن برای عموم شرکت کنندگان باز شود، برگزار می شود. محصولات جدید کمپانی های مختلف در غرفه های این نمایشگاه، معرفی خواهند شد. حتی اگر محصولاتی که به آنها اشاره کردیم نیز در این کنفرانس معرفی نشوند، باز هم محصولات جالبی در آن به نمایش در خواهند آمد. نمایشگاه IFA 2016 به منظور معرفی لوازم الکترونیکی مصرفی از تاریخ 2 ام تا 7 ام سپتامبر برای عموم شرکت کنندگان در برلین آلمان برگزار می شود. انتظار می رود که امسال 240000 شرکت کننده در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

این رویداد به یک هفته ی پر هیاهوی دیگر برای صنعت تلفن همراه، متصل خواهد شد. همانطور که اشاره کردیم، شرکت ال جی گوشی ال جی v20 خود را که اولین گوشی هوشمندی است که با اندروید 7 نوقا از پیش نصب شده می آید، در تاریخ 6 سپتامبر در رویدادی در سانفرانسیسکو معرفی خواهد کرد. همچنین اپل آیفون سال جاری خود را در تاریخ 7 سپتامبر عرضه می کند.

.

منبع: ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر