;
coinex

گوشی LeEco Le Pro 3 در بنچمارک انتوتو امتیاز حیرت انگیزی را به ثبت رساند!

گوشی LeEco Le Pro 3 در بنچمارک انتوتو محک خورد و امتیاز ثبت شده توسط این دستگاه رقم شگفت انگیزی را نشان می دهد.

گوشی LeEco Le Pro 3 در بنچمارک انتوتو محک خورد و امتیاز ثبت شده توسط این دستگاه رقم شگفت انگیزی را نشان می دهد. از قبل می دانیم که کمپانی LeEco خود را آماده می کند تا در ماه سپتامبر دستگاه قدرتمندی را به بازار معرفی کند و از شایعات این گونه برمی آید که مشخصات درجه یکی در راه است. کمپانی لی اکو اولین شرکت گوشی ساز چینی بود که تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام را به خدمت گرفت. عنوان دهان پُرکنی بود و اکنون امتیازات ثبت شده از گوشی جدید این کمپانی با نام لی اکو Le Pro 3 که در بنچمارک انتوتو ظاهر شده است، حاکی از ظهور گوشی قدرتمند دیگری از این کمپانی چینی است.

گوشی LeEco Le Pro 3 در بنچمارک انتوتو امتیازی بیش از 163 هزار را به ثبت رساند، در واقع عدد دقیق آن 163،546 است. ثبت چنین رکوردی در بنچمارک انتوتو، بسیار بیشتر از هر گوشی قدرتمندی بوده که تاکنون دیده شده است. یک عنوان جذاب دیگر برای این کمپانی رقم خورده است. کسب چنین امتیاز حیرت انگیزی به لطف مشخصات قدرتمندی است که در این بسته تکنولوژیکی قرار گرفته که شامل جدیدترین محصول کوالکام، یعنی تراشه اسنپدراگون 821 است. البته نباید از نقش فضای ذخیره سازی آن در کسب چنین رکوردی نیز غافل شد. 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی حجم بسیار خوبی از حافظه را در اختیار این دستگاه قرار داه است.

گوشی LeEco Le Pro 3 در بنچمارک انتوتو امتیازی بیش از 163 هزار را به ثبت رساند، در واقع عدد دقیق آن 163،546 است.

حتی در بخش ثبت تصاویر نیز مشخصات خوبی به چشم می خورد. وجود یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی LeEco Le Pro 3 و جای گیری دوربینی 8 مگاپیکسلی در نمای جلویی آن می تواند برای هر کاربری لذت بخش باشد. واضح است که این جزئیات یکی از بهترین مشخصات فنی خواهد بود که می تواند در یک گوشی هوشمند امروزی خودنمایی کند.

کمپانی LeEco همواره ما را با دستگاه های قدرتمندی غافلگیر کرده که از قیمت های بسیار مناسبی نیز برخوردار بوده اند. احتمالا این مدل خاص نیز از این قاعده به خوبی پیروی خواهد کرد. تنها چیزی که در این گوشی کمی گیج کننده به نظر می رسد نامگذاری آن است. پیش از این، برخی شایعات این دستگاه را لی اکو Le 2S Pro نامیده بودند. بنابراین همچنان باید منتظر بود تا ببینیم که نهایتا این دستگاه در ماه سپتامبر با چه نامی پا به بازارهای جهانی خواهد گذاشت.

شخصا نمی دانم که این گوشی هنگام عرضه به بازار چه برچسب قیمتی را حمل خواهد کرد؛ اما برای دیدن آن بسیار مشتاقم. شما نظری غیر از این دارید؟ اگر مایل بودید در زیر این خبر قیمت آن را پیش بینی کنید تا ببینیم که در هنگام رونمایی و اعلام قیمت گذاری آن کدام پیش بینی به قیمت واقعی نزدیکتر بوده است. می‌تواند پیش بینی های جالبی ثبت شود.

گوشی LeEco Le Pro 3 در بنچمارک انتوتو امتیازی بیش از 163 هزار را به ثبت رساند، در واقع عدد دقیق آن 163،546 است.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر