;
coinex

درآمد پوکمون گو تا این لحظه چیزی بیشتر از 440 میلیون دلار بوده است

 درآمد پوکمون گو از 440 میلیون دلار گذر کرد. نیانتیک کمپانی سازنده بازی پوکمون گو با طراحی این بازی نه تنها یک بازی سرگرم کننده را برای کاربران اندروید و ios منتشر کرده بلکه در کنار این انتشار از درآمد بسیار حیرت انگیزی  نیز برخوردار شده است.

درآمد پوکمون گو از 440 میلیون دلار گذر کرد. نیانتیک کمپانی سازنده بازی پوکمون گو با طراحی این بازی نه تنها یک بازی سرگرم کننده را برای کاربران اندروید و ios منتشر کرده بلکه در کنار این انتشار از درآمد بسیار حیرت انگیزی  نیز برخوردار شده است. اگر قرار باشد اتفاق غیر منتظره‌ ای در جهان بازی های موبایلی نیفتد، این بازی با همین سرعت به کسب درآمد روز افزون خود ادامه خواهد داد.

تحقیقاتی که اخیرا از سوی شرکت سنسور تاور صورت گرفته و در ماه جولای گذشته منتشر شد، نشان داد که درآمد پوکمون گو تا آن زمان مرز 440 میلیون دلار را نیز پشت سر گذاشته است. چنین درآمد عظیمی با قرار گرفتن تنها دو ماه از این بازی در اپ استور و گوگل پلی به دست آمده است. درآمد خالص کمپانی نیانتیک از زمان انتشار جهانی این بازی، چیزی بیشتر از 308 میلیون دلار بوده است.

برای این که تصور خوبی از این همه دلار به دست آمده داشته باشید، بد نیست بدانید که برخی از فیلم های اکران شده در تابستان 2016 کمتر از این مقدار فروخته اند. فیلم های وارکرفت، روز استقلال، سینمایی پرندگان خشمگین، پیشتازان فضا و شکارچیان روح تا کنون درآمدی کمتر از بازی پوکمون گو به دست آورده اند.

حتی اگر این بازی نخواهد به روند رو به رشد خود ادامه دهد، درآمد روزانه 4 میلیون دلار برای آن تثبیت شده است. درآمد پوکمون گو می تواند حتی بیشتر از این مقدار هم باشد. دو بازار بزرگ گوشی های هوشمند (در واقع بزرگترین بازارهای جهانی این حوزه) یعنی هند و چین هنوز به لیست این بازی اضافه نشده اند. روزهای خوبی برای کمپانی Ninantic در حال سپری شدن است. بازی موبایلی این کمپانی دو ماه پس از عرضه بسیاری از رکوردها را جا به جا کرد و همچنان هم در حال رکورد شکنی است.

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر