;
coinex

گلکسی فولدر 2 به صورت رسمی معرفی شد

گلکسی فولدر 2 به صورت رسمی معرفی شدبعد شایعات بسیار زیادی که اخیرا در مورد گوشی تاشوی سامسونگ، به نام گلکسی فولدر 2 با شماره مدل (SM-G1600) در اخبار و گزارشات دیده شد، بالاخره امروز سامسونگ چین این گوشی را به صورت رسمی معرفی کرد. البته از آنجا که این گوشی به صورت غیر رسمی نیز جعبه گشایی شده بود، هیچ هیجان و یا ویژگی جدید و دیده نشده ای در معرفی رسمی آن وجود ندارد.

همانطور که در تصاویر می بینید، این گوشی تاشو طراحی اویل سال 2000 را به همراه دارد ولی از آنجا که یک گوشی هوشمند است، سخت افزار درونی آن شامل پردازنده ی کوآلکوم و نرم افزار آن شامل اندروید 6.0.1 مارشمالو از پیش نصب شده است.

گلکسی فولدر 2 که 6 هفته پیش برای اولین بار در آژانس تِنا دیده شد، بسیار بزرگتراز دستگاه های تاشویی است که یک دهه گذشته در بازار وجود داشت. برای تصور بهتر آن می توانید این گوشی را با آیفون SE مقایسه کنید، صفحه نمایش 3.8 اینچی این گوشی، کمی کوچکتر از پانل 4 اینچی آیفون SE است. همچنین ارتفاع حالت تا شده ی آن، 122 میلی متر است.

این گوشی نمایشگر فوق العاده ای با روزولوشن 480 در 800 پیکسل دارد و پردازنده ی اسنپ دراگون 425 کوآلکوم، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی قابل ارتقاء، از دیگر مشخصات آن است. از طرفی برای تامین انرژی گلکسی فولدر 2، یک باتری 1950 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. گفتنی است که این گوشی دو سیمکارته، مجهز به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فلش ال ای دی و دوربین جلوی 5 مگاپیسکلی است.

اگر شما نیز جزء علاقه مندان گوشی های تاشو هستید، متاسفانه بهتر است بدانید که احتمالا عرضه ی گلکسی فولدر 2 منحصر به بازار چین خواهد بود و اج در مورد قیمت گذاری آن نیز هیچ خبری اعلام نشده ولی با توجه به اطلاعات قبلی به نظر می رسد که با قیمتی حدود 258 دلار به فروش برسد.

با بررسی تصاویر گوشی هوشمند گلکسی فولدر 2 ، این گوشی تاشوی سامسونگ، نظرات خود را در مورد آن با ما در میان بگذارید.

تصاویر گوشی هوشمند گلکسی فولدر 2 تصاویر گوشی هوشمند گلکسی فولدر 2

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر