;
coinex

یک پسر ۶ ساله در اثر انفجار نوت ٧، دچار جراحت شد

یک پسر ۶ ساله در اثر انفجار نوت ٧، دچار جراحت شداین روزها گزارشات آسیب به واسطه ی انفجار نوت ٧ ، به دفعات شنیده می شود. شب گذشته پسری در بروکلین نیویورک، در اثر انفجان نوت ٧ سامسونگ در دستانش، آسیب دید.

مادربزرگ این کودک می گوید؛ ” او در حال تماشای یک ویدئو در گوشی بود که باتری نوت ٧، منفجر شد”. گزارشات نشان می دهد که این کودک دچار ترسی شده است که از نزدیک شدن به هر گوشی، اجتناب می کند. خانواده او با سامسونگ تماس داشته اند ولی در مورد جزئیات مکالمه صحبتی آشکار نشده است.
سامسونگ به تمام صاحبان نوت ٧ می گوید که یا تا زمان عرضه ی بعدی نوت ٧، گوشی را خاموشی کرده و یا آن را تعویض کنند. این تولید کننده برای صاحبان این گوشی دو پیشنهاد ارائه می دهد، آنها می توانند یک گلکسی J عاریتی داشته باشند و تا زمان عرضه ی دوباره نوت ٧ صبر کنند تا بتوانند آن را تعویض نمایند. یا اینکه این گوشی را با گلکسی اس ٧ و گلکسی اس ٧ اج، تعویض کنند. مبلغ مابه تفاوت نیز بازگودانده می شود، هزینه های انجام شده برای لوازم جانبی این گوشی نیز عودت داده خواهد و همچنین به میزان ٢۵ دلار کارت هدیه برای تمام صاحبان نوت ٧ در نظر گرفته خواهد شد. البته باید خاطر نشان کنیم که گلسی اس ٧ اج، نیز چنین موردی داشته و گزارشی مبنی بر انفجار آن و سوختگی درجه دوم و سوم از آن گزارش شده است. تا کنون چند مورد فراخوان رسمی گلسی نوت ٧ صادر شده، این مورد سامسونگ را ملزم می کند که گزارش کاری به آژانس های مختلف دولتی ارائه دهد که منجر به ممنوعیت فعلی فروش نوت ٧ خواهد شد.
سامسونگ علت انفجار نوت ٧ را چند باتری معیوب می داند. بنا برگزارشات سامسونگ تمام فراخوان ها را تا٣٠ دسامبر، متوقف کرده و تا آن زمان کاربران یا باید گوشی خود را خاموش کنند و یا اینکه یکی از پیشنهادات سامسونگ را برای تعویض بپذیرند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر