;
coinex

مشخصات شیائومی می نوت 2 و تصاویری واقعی از آن به بیرون درز کرد (شایعه)

مشخصات شیائومی می نوت 2 و تصاویری واقعی از این دستگاه به همراه عکس هایی از جعبه این گوشی در فضای آنلاین منتشر شد. شایعات درباره گوشی Xiaomi Mi Note 2 همچنان ادامه دارد. به لطف شایعات منتشر شده قبلی، مشخصات شیائومی می نوت 2 و تاریخ راه اندازی آن که 14 یا 24 سپتامبر خواهد بود – البته بیشترین احتمال این است که در 14 سپتامبر (24 شهریور ماه) معرفی شده و در 24 سپتامبر عرضه گردد – فاش شد و حتی می دانیم که این دستگاه در دو نسخه متفاوت و همراه با نمایشگر دو طرف منحنی راهی بازار خواهد شد.

نسخه سطح پائین تر آن از تراشه اسنپدراگون 820 قدرت گرفته، 4 گیگابایت رم داشته و به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود در حالی که نسخه سطح بالاتر آن قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون 821 فراهم کرده و فضای ذخیره سازی آن شامل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. البته این موضوع نیز مطرح بوده که دوربین اصلی آن نیز دوربینی دوگانه خواهد بود.

اما امروز خبر جالبی در شبکه اجتماعی ویبو دست به دست شد. مشخصات شیائومی می نوت 2 در کنار تصاویری از جعبه و عکس های واقعی از این دستگاه در ویبو منتشر شد. فبلت شیائومی Mi Note 2 دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2K و مجهز به تاچ سه بعدی است. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 821 قدرت گرفته و دارای 4 یا 6 گیگابایت رم و 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. شایعات قبلی از یک نمایشگر اولد 5.5 اینچی به جای صفحه نمایش 5.7 اینچی خبر داده بودند. این دستگاه مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا بوده و رابط کاربری MIUI 8 شیائومی بر بالای آن نقش بسته است.

به لطف شایعات منتشر شده قبلی، مشخصات شیائومی می نوت 2 و تاریخ راه اندازی آن که 14 یا 24 سپتامبر خواهد بود

در پنل پشتی شیائومی می Note 2 یک دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی قرار گرفته و پنل جلویی به دوربینی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. شایعاتی که در صبح دیروز انتشار یافت حاکی از آن بود که دوربین دوگانه این فبلت از سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. تصویر منتشر شده از پنل پشتی نشان می دهد که ماژول های دوربین دوگانه به صورت افقی و در کنار یکدیگر جای گرفته و فلش LED نیز در کنار این دوربین جای خوش کرده است.

یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری fast charge 3.0 کوالکام انرژی لازم برای آن را فراهم می کند. این فبلت با اندازه های 6.5 در 77 در 155 میلیمتر طراحی شده است. در اینجا نکته جالبی نهفته است. شیائومی توانسته یک باتری نسبتا بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی را در بدنه‌ ای با ضخامت 6.5 میلیمتر جای دهد، موردی که قبل از این هرگز در گوشی هوشمندی دیده نشده بود. شیائومی می نوت 2 در رنگ های سفید، سیاه و مرواریدی در دسترس خواهد بود. همچنان هیچ تائیدیه ای درباره این عکس ها وجود ندارد پس اندکی چاشنی نمک می تواند این خبر را برای خواندن جذاب تر کند.

.

منبع: androidpure

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر