;
coinex

آیفون 7 با گارانتی آروند به ایران می‌آید

آیفون 7 با گارانتی آروند به ایران می‌آید

آیفون 7 همزمان با رونمایی و عرضه جهانی، توسط شرکت آروند درایران با گارانتی رسمی عرضه خواهد شد تا مصرف کنندگان این محصول بتوانند از این پس با اطمینان خاطر، از خدماتی دوست داشتنی بهره مند شوند.

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت آروند، برند آیفون برای اولین بار همزمان با بازارهای جهانی در ایران با خدمات پس از فروش قانونی به مشتریان و طرفداران ارائه می شود.

بر اساس اعلام شرکت آروند وارد کننده رسمی آیفون در ایران، استقبال مصرف کنندگان ایرانی باعث شده تا برای اولین بار، گارانتی رسمی این محصول به مشتریان و دارندگان آیفون آغاز شود؛چرا که هدف اصلی گارانتی آروند، کسب رضایت هر چه بیشتر دوستداران این محصول تازه و پر طرفدار است تا دغدغه خدمات پس از فروش این برند محبوب از ذهن مشتریان پاک شود.

این شرکت با اعلام اینکه در شرایط کنونی نیاز دارندگان گوشی‌های تلفن همراه آیفون خدمات پس از فروش است، اعلام کرد: با توجه به شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت آروند در کشور، دانش فنی و سابقه خدمات پس از فروش محصولات اپل در ایران، موفق به اخذ مجوز واردات قانونی و گارانتی رسمی اپل از وزارت صنعت، معدن و تجارت در ایران شده و هم اکنون خدمات محصولات اپل را در ایران پشتیبانی و ارائه می‌کند.

قابل ذکر است که در پی انجام مراحل ثبت سفارش و واردات قانونی محصول جدید آیفون، به نام آیفون 7 (که هفته گذشته در کنفرانس ویژه اپل رونمایی شد) این محصول بزودی با گارانتی آروند به مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر