;
coinex

شایعاتی پیرامون فروش توییتر ؛ کمپانی گوگل خریدار احتمالی آن خواهد بود

اخیرا شایعاتی مبنی بر فروش توییتر به گوش می رسد و کمپانی های بزرگی همچون گوگل و Salesforce در لیست خریداران احتمالی آن دیده می شوند.

همزمان با انتشار شایعات پیرامون فروش توییتر ، سهام این شرکت نیز به 22 درصد رسیده است. به گزارش برخی منابع غیر رسمی، کمپانی توییتر از چند شرکت بزرگ تکنولوژی و رسانه ای درخواست هایی داشته است؛ در بین این شرکت ها، نام کمپانی گوگل و Salesforce به عنوان خریدارن احتمالی دیده می شود.

به گفته ی تحلیل گران وال استریت، توییتر نه تنها به دلیل قابلیت های شبکه اجتماعی آن، بلکه به خاطر داده هایی که توسط مشترکان آن به وجود می آید نیز با استقبال مواجه شده است. توییتر اخیرا انتشار فصل اول از پخش زنده ی لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) را آغاز کرده که با استقبال خوبی مواجه شده و یک موفقیت بزرگ به شمار می رود. این شرت همچنین اپلیکیشن پریسکوپ (Periscope) را نیز راه اندازی کرده است؛ این اپلیکیشن شرایطی را فراهم می کند تا کاربران بتوانند از طریق دوربین گوشی های هوشمند خود، ویدیو هایی را به صورت زنده با سایر دنبال کنندگان خود در توییتر به اشتراک بگذارند.

سهام این شرکت از زمان عمومی شدن آن در 6 نوامبر 2013 با فراز و نشیب های روبرو بوده و در نهایت به 26 دلار در هر سهم رسید. این در حالیست که معاملات سهام در آن روزها به 50.09 دلار نیز رسیده بود؛ اما از آن زمان به بعد با کاهش مواجه بوده است. در حال حاضر، ارزش سرمایه ی این کمپانی در بازار 15.5 میلیارد دلار است. با در نظر گرفتن چانه زنی های بازار، این احتمال وجود دارد که این کمپانی در نهایت با قیمت 20 میلیارد دلار به فروش برسد. لازم به ذکر است که ارزش این کمپانی در 26 دسامبر 2016 به 40 میلیارد دلار رسیده بود. سهام کمپانی توییتر در حال حاضر 22.14 دلار بوده که نسبت به روز گذشته 3.51 دلار افزایش داشته است.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر