;
coinex

آیا شیائومی در نشست اکتبر خود از Mi Note 2 پرده برداری می کند؟

در حال حاضر که کمپانی شیائومی با عرضه ی دو گوشی Mi 5s و Mi 5s Plus تمرکز خود را بر روی پروژه ی Mi Note 2 افزایش داده است، همه به دنبال اخبار محصول  جدید این شرکت نامدار چینی هستند. طبق گفته ها انتظار می رود این محصول شیائومی یک گوشی فوق پیشرفته با لبه ی منحنی، صفحه نمایش 5.7 اینچی آمولد (AMOLED) با رزولوشن 1440X2560 باشد. این مدل در دو نسخه عرضه می شود که یکی از آن ها با پردازنده ی SnapDragon 821 SoC چهار هسته ای با قدرت پردازش 2.4GHZ همراه خواهد بود. این نسخه با 8 گیگابایت رم و کارت گرافیک Adreno 530 عرضه می شود. مدل ضعیف تر این گوشی دارای پردازنده ی SnapDragon 820  و رم 4 گیگابایتی است.

Mi Note 2 Pro

مدل پیشرفته ی این گوشی که به SnapDragon 821 و 256 گیگابایت حافظه ی هارد مجهز است، با نام Mi Note 2Pro شناخته می شود. مدل ضعیف تر این گوشی هم با نام Mi Note 2 به بازار عرضه خواهد شد. همچنین یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی نیز در نسخه ی Pro وجود دارد که امکان شارژ سریع را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

شایعات درباره ی قیمت این محصول مبنی بر این هستند که محصول پیش روی شیائومی، در ازای 399 دلار آمریکا به مشتریان عرضه خواهد شد. از لحاظ ظاهری شباهت قابل توجهی بین Mi Note 2 و Samsung Galaxy Note7 مشاهده می شود. (فقط امیدواریم مانند Note 7 آتش زا نباشد!) یکی از تحلیلگران به نام پن جیوتسنگ نیز اعلام کرده است که این گوشی با رنگ بندی های متفاوت و تا اواخر ماه بعد معرفی خواهد شد.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر