;
coinex

تصویر رندر مطبوعاتی گوشی گوگل پیکسل XL به بیرون درز کرد

تصویر رندر مطبوعاتی گوشی گوگل پیکسل XL به بیرون درز کرد

اخیرا اخبار و شایعات زیادی پیرامون گوشی های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL به گوش می رسد.

روز گذشته تصاویری از رندر مطبوعاتی گوشی گوگل پیکسل منتشر شده بود؛ در حال حاضر نیز تصویر رندر مطبوعاتی از نسخه ی بزرگ تر آن که با نام گوگل پیکسل XL شناخته می شود، به بیرون درز کرده است. انتظار می رود که این دو دستگاه در تاریخ 4 نوامبر راه اندازی شوند.

رندر منتشر شده از گوشی گوگل پیکسل XL ، تفاوت چندانی را با گوشی گوگل پیکسل نشان نمی دهد و با توجه به منابع داخلی، این عملکرد گوگل کاملا عمدی است. انتظار می رود که این دو دستگاه از قابلیت های سخت افزاری یکسان برخوردار باشند و تنها تفاوت آنها در برخی خصوصیات ظاهری است؛ این دقیقا همان عملکردی است که کمپانی اپل با آیفون های جدید به کار برده است.

در تصویر مشاهده می کنید که راه انداز جدید گوگل به نام Pixel Launcher روی دستگاه اجرا می شود؛ آیکان ها در این راه انداز دایره ای هستند و دکمه های کاربردی و مجازی روی صفحه، تو پر شده اند.

خصوصیات گوشی گوگل پیکسل XL

بنا بر اخبار و گزارشات اخیر، گوشی گوگل پیکسل XL از نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با کیفیت کواد اچ دی بهره خواهد برد. یک تراشه ی اسنپ دراگون 821، تامین قدرت دستگاه را به عهده خواهد داشت. از دیگر خصوصیات گوشی گوگل پیکسل XL می توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، پورت یو اس بی نوع سی، جک هدفون 3.5 میلی متری، اسکنر اثر انگشت، باتری 3450 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 3.0 اشاره کرد. انتظار می رود که اندروید 7.1 نوقا به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده باشد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ی قیمت گوشی گوگل پیکسل XL در دست نیست؛ با اینحال و با توجه به قیمت 649 دلاری نسخه ی 32 گیگابایتی در گوشی گوگل پیکسل، می توان انتظار داشت که نسخه ی بزرگتر با قیمت بیشتری عرضه شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر