;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی A8 (مدل 2016) با نمایشگر 5.7 اینچی رسما راه اندازی شد

گوشی سامسونگ گلکسی A8 (مدل 2016) با نمایشگر 5.7 اینچی رسما راه اندازی شد

سامسونگ گلکسی A8 (مدل 2016) به طور رسمی راه اندازی شد.

اخبار و شایعات زیادی پیرامون این دستگاه منتشر شدند؛ مشخصات این گوشی در بنچمارک های GFXBench و انتوتو رویت شده بود و رندرهایی جزئی از این گوشی نیز به نمایش گذاشته می شد. با تمام این اوصاف و علیرغم تمام این اطلاعات، هنوز هم برخی نکات همچون اندازه ی نمایشگر، نامفهوم باقی مانده است.

کمپانی سامسونگ بالاخره از گوشی گلکسی A8 (مدل 2016) در بازار کره ی جنوبی رونمایی کرد. گوشی سامسونگ گلکسی A8 شبیه به مدل های قبلی خود طراحی شده است؛ درواقع، بهتر است بگوییم که با طراحی باریک و بدنه ی فلزی آن، تفاوت چندانی با نسخه ی قبلی خود ندارد. این دستگاه از نمایشگر 5.7 اینچی آمولد با کیفیت رزولوشن 1080p برخوردار شده است. از دیگر ویژگی های آن می توان به رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایتی حافظه ی ذخیره سازی اشاره کرد. تراشه ی به کار رفته در این مدل، همان تراشه ایست که در پرچمدار سال گذشته، یعنی اس 6 به کار رفته است. علاوه بر این، تراشه ی اگزینوس 7420 سامسونگ همراه با چهار Cortex-A53 و چهار Cortex-A57، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. این تراشه ها در یک روند 14 نانومتری تولید خواهند شد.

گوشی سامسونگ گلکسی A8 (مدل 2016) از دوربین اصلی 16 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل برخوردار شده است؛ اطلاعات بیشتری درباره ی دوربین این گوشی منتشر نشده اما انتظار می رود که قابلیت های آن با گوشی گلکسی اس 6 یکسان باشند. از نقطه نظر قابلیت های نرم افزاری گوشی سامسونگ گلکسی A8 باید به سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو و Grace UX جدید اشاره کرد؛ این رابط در گلکسی نوت 7 نیز به کار گرفته شده است. قابلیت نمایشگر همیشه روشن و اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه ی هوم، از دیگر ویژگی های این گوشی هستند. یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی وظیفه ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد.

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، گوشی سامسونگ گلکسی A8 (مدل 2016) در کشور کره ی جنوبی رونمایی شده و از عرضه ی آن در سایر کشور ها اطلاعاتی در دست نیست. نسخه ی آبی رنگ این دستگاه از اول اکتبر و از طریق Sk Telecom در دسترس خواهد بود. برچسب قیمتی 580 دلار برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A8 (مدل 2016) با نمایشگر 5.7 اینچی رسما راه اندازی شد گوشی سامسونگ گلکسی A8 (مدل 2016) با نمایشگر 5.7 اینچی رسما راه اندازی شد گوشی سامسونگ گلکسی A8 (مدل 2016) با نمایشگر 5.7 اینچی رسما راه اندازی شد

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر