;
coinex

جدید ترین تصاویر از رندرهای گوشی های گوگل پیکسل منتشر شدند

آخرین و جدیدترین رندرها از گوشی های گوگل پیکسل در فضای اینترنت رخ نشان دادند.

گوشی های گوگل پیکسل اینبار با رندرها جدید خبرساز شدند؛ آخرین و جدیدترین رندرها از دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL در فضای اینترنت رخ نشان دادند.

تنها دو روز تا چهارم اکتبر باقی مانده است؛ کمپانی گوگل قصد دارد از برنامه های بسیار خود خبر دهد اما به نظر نمی رسد که هیچ کدام از آنها به اندازه ی گوشی های گوگل پیکسل جذاب و خبر ساز باشند. در گذشته رسم بر این بود که گوشی های گوگل، اولین دستگاه هایی باشند که جدید ترین نسخه ی اندروید را دریافت می کنند. این در حالیست که اندروید نوقا رسما راه اندازی شده و در حال حاضر روی گوشی های گوگل نکسوس و ال جی وی 20 اجرا می شود.

اخیرا اخبار و شایعات زیادی پیرامون گوشی های گوگل پیکسل منتشر شده است، اما تنها سه روز که تا زمان معرفی آن باقی مانده، مجموعه ی جدیدی از رندرها به بیرون درز کرده اند. در تصاویر مشاهده می کنید که گوشی های گوگل پیکسل در چهار گزینه ی رنگی مختلف دیده می شوند و لوگوی G به خوبی در قسمت پایینی قاب پشتی قابل مشاهده است. علاوه بر این، مشاهده می کنید که قاب پشتی، دو رنگ بوده که با تصاویر قبلی لو رفته، تطابق دارد.

مشخصات گوشی های گوگل پیکسل

انتظار می رود که گوشی های گوگل پیکسل ، هر دو از تراشه ی اسنپ دراگون 821 و رم 4 گیگابایتی برخوردار شوند. علاوه بر این، گفته می شود که جدید ترین نسخه ی اندروید نوقا روی گوشی های گوگل پیکسل اجرا خواهد شد. همچنین، شایعاتی درباره ی یک دستگاه کروم کست جدید نیز شنیده می شود. کمپانی گوگل قصد دارد در روز سه شنبه، از رقیب آمازون اکو، یعنی گوگل هوم (Google Home) نیز رونمایی کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر