;
coinex

فروش نیم میلیون گوشی لی اکو لی پرو 3 تنها در عرض 15 ثانیه!

کمپانی LeEco توانست بیش از نیم میلیون گوشی لی اکو لی پرو 3 را تنها در عرض 15 ثانیه به فروش برساند!

کمپانی LeEco توانست بیش از نیم میلیون گوشی لی اکو لی پرو 3 را تنها در عرض 15 ثانیه به فروش برساند!

مطبوعات طی هفته ی گذشته بر راه اندازی پرچمدار شیائومی می 5 اس پلاس متمرکز بودند، این در حالیست که یکی دیگر از کمپانی های بزرگ چینی توانست با فروش گوشی لی اکو لی پرو 3 ، رکورد جالبی را به ثبت برساند.

گوشی لی اکو لی پرو 3 همانند مدل های شیائومی، از تراشه ی کوالکوم اسنپ دراگون 821 و رم پر قدرت برخوردار شده که در مقایسه با قیمت ارزان آن، قابیلت های فوق العاده ای را ارائه می دهد. کمپانی شیائومی توانست 3 میلیون پیش خرید برای گوشی های می 5 اس و می 5 اس پرو را دریافت کند، این در حالیست که کمپانی لی اکو، بیش از نیم میلیون از این دستگاه را در عرض 15 ثانیه به فروش رساند.

دستیابی به این آمار فروش، کار مشکلی است اما چندان عجیب نیست. یک پردازنده ی جدید، قدرت بیشتر، باتری حجیم تر و قیمتی پایین تر از سایر پرچمداران موجود، رسیدن به این هدف را آسان می کند.

مشخصات گوشی لی اکو لی پرو 3

از نقطه نظر مشخصات گوشی لی اکو لی پرو 3 باید گفت که این دستگاه از نمایشگر 5.5 اینچی LCD با کیفیت 1080 در 1920 برخوردار شده است. تراشه ی اسنپ دراگون 821، رم 4 و 6 گیگابایتی و 128 گیگابایتی حافظه ی ذخیره سازی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند.

از دیگر مشخصات گوشی لی اکو لی پرو 3 می توان به پورت یو اس بی نوع سی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسل با دیافراگم گسترده ی f/2.0، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و باتری 4070 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی از اندروید 6.0 مارشمالو برخوردار شده است و با قیمت 270 دلار به فروش می رسد.

آمار فروش گوشی لی اکو لی پرو 3

500.000 واحد رقم بسیار چشمگیری است؛ گوشی لی اکو لی پرو 3 نیز همانند گوشی شیائومی می 5 اس توانست بیش از 3 میلیون مشتری مشتاق را برای پیش خرید این دستگاه ترغیب کند

500.000 واحد رقم بسیار چشمگیری است؛ گوشی لی اکو لی پرو 3 نیز همانند گوشی شیائومی می 5 اس توانست بیش از 3 میلیون مشتری مشتاق را برای پیش خرید این دستگاه ترغیب کند. اولین سری موجودی گوشی لی اکو لی پرو 3 به اتمام رسیده است، با اینحال، دومین سری موجودی آن در راه است. در این بین، کسانی که موفق به خرید این دستگاه نشده اند می توانند برای خرید گوشی جدید شیائومی امیدوار باشند و دستگاه پر قدرتی را در ازای هزینه ی کمتر، در اختیار داشته باشند.

از عرضه ی گوشی لی اکو لی پرو 3 در سایر بازارها از جمله آمریکا اطلاعاتی در دست نیست. این کمپانی اخیرا پایگاه خود را در سیلیکون ولی راه اندازی کرده است. علاوه بر این، این کمپانی اخیرا یکی از مدیران کوالکوم را به استخدام خود درآورده است.

اگر دستگاهی همچون گوشی لی اکو لی پرو 3 در نزدیکی شما با قیمت 300 دلار عرضه شود، آن را خریداری می کنید؟ هنگام فکر کردن به این موضوع، مجموعه تصاویر زیر را از دست ندهید و دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر