;
coinex

نمایشگر گوشی گلکسی اس 8 از رزولوشن 4K برخوردار خواهد شد (شایعه)

شایع شده که نمایشگر گوشی گلکسی اس 8 با کیفیت رزولوشن 4K عرضه خواهد شد؛ علاوه بر این، گفته می شود که این دستگاه قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را نیز خواهد داشت.

شایع شده که نمایشگر گوشی گلکسی اس 8 با کیفیت رزولوشن 4K عرضه خواهد شد؛ علاوه بر این، گفته می شود که این دستگاه قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را نیز خواهد داشت.

تا زمان رونمایی از گوشی گلکسی اس 8 هنوز 4 ماه زمان باقی مانده است، اما این مساله باعث توقف روند پیش بینی ها توسط تحلیل گران نمی شود. برخی معتقدند که کمپانی سامسونگ برای پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 8 ، نمایشگری با کیفیت رزولوشن اولترا اچ دی را در نظر گرفته است. بالاترین رزولوشنی که در حال حاضر روی صفحه نمایش های کواد اچ دی یافت می شود، در گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 دیده شده و میزان آن به 1440 در 2560 می رسد.

کمپانی سامسونگ از دلایل خوبی برای ارتقا رزولوشن در گوشی گلکسی اس 8 برخوردار است؛ این کمپانی قصد دارد که پشتیبانی از واقعیت مجازی را در دستگاه بعدی خود جای دهد. لازم به ذکر است که این قابلیت، شارژ باتری زیادی را مصرف می کند؛ بنابراین می توان انتظار داشت که گوشی گلکسی اس 8 با قیمت بیشتری به فروش برسند، چرا که دستگاه به حجم باتری بیشتری نیاز دارد. در حال حاضر، افرادی که اپلیکیشن Oculus VR را روی دستگاه های گلکسی اس 7 خود نصب کرده اند، با مصرف زیاد باتری مواجه هستند. یکی از کاربران این دستگاه گفته بود که تنها برای لود شدن اپلیکیشن روی دستگاه، بیش از 70 درصد باتری او تنها در عرض 3 ساعت، مصرف شده است.

کمپانی سونی قبلا از نمایشگر اولترا اچ دی در گوشی سونی اکسپریا Z5 استفاده کرده است؛ با اینحال، رزولوشن 2160 در 3440 در عکس ها و ویدیو ها دیده می شود، چرا که این دستگاه از دوربین فوق العاده ای برخوردار شده است.

اخیرا شایع شده که جک هدفون 3.5 میلی متری در گوشی گلکسی اس 8 حذف خواهد شد. پورت یو اس بی نوع سی نیز به خوبی پورت لایتنینگ در دستگاه های iOS می تواند بخش صوتی دستگاه را مدیریت کند. همچنین باید انتظار داشت که گوریلا گلس 5 در پرچمدار بعدی سامسونگ تعبیه شود. گوشی گلکسی اس 8 در MWC 2017 رونمایی خواهد شد. این نمایشگاه از 27 فوریه تا 2 مارچ 2017 در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد.

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر