;
coinex

کنترل هدست گییر VR در اختیار ساعت های هوشمند گییر قرار می گیرد

کمپانی سامسونگ به دنبال راهی است که بتواند هدست گییر VR را از طریق ساعت هوشمند گییر کنترل کند.

کمپانی سامسونگ به دنبال راهی است که بتواند هدست گییر VR را از طریق ساعت هوشمند گییر کنترل کند.

سامسونگ طی سال های اخیر، کانسپت پوشیدنی های هوشمند را به واقعیت نزدیک کرده است. گزارشاتی که اخیرا به گوش می رسد حاکی از آن هستند که این کمپانی برای ترکیب ساعت های هوشمند خود با تجربه ی واقعیت مجازی گییر VR برنامه ریزی کرده است.

شایعه ی جدید دیگری که به گوش می رسد، از تلاش کمپانی سامسونگ برای ساخت اپلیکیشن سیتم عامل Tizen ساعت های خود خبر می دهد؛ این اپلیکیشن شرایطی را فراهم می کند تا ساعت های هوشمند گییر اس 2 و گییر اس 3 به عنوان دستگاه های ورودی برای گییر VR مورد استفاده قرار بگیرند. اینطور که به نظر می رسد، اجرای این عملکرد به مکان یابی اساسی نیاز دارد؛ برای مثال، چرخاندن لبه ها برای انتخاب یک عملکرد و استفاده از یک دکمه ی فیزیکی روی ساعت برای تایید آن نتخاب.

نکته ی جالب توجه درباره ی این پروژه، چشم انداز ترکیب پوشیدنی ها به عنوان کنترل کننده در بازی ها و تجربیات واقعیت مجازی است. این ساعت های هوشمند در حال حاضر به چندین سنسور مجهز شده اند که ایجاد ترکیبات را امکان پذیر کرده و به هیجان این پروژه اضافه می کند.

متاسفانه از زمان راه اندازی این پروژه اطلاعاتی در دست نیست؛ با اینحال تا تحقق آن مدت زمان زیادی باقی نمانده است. این احتمال وجود دارد که کمپانی سامسونگ تا سال آینده و همزمان با راه اندازی پرچمدار گلکسی اس 8، از این قابلیت رونمایی کند. این پیش بینی ها چندان دور از ذهن نیستند؛ اخیرا شایع شده بود که گوشی گلکسی اس 8 از قابیلت واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر