coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ سنگاپور تایید کرد که گلکسی اس 7 اج آبی مرجانی 15 آبان عرضه میشود

گلکسی اس 7 اج آبی مرجانی ، ۵ نوامبر (15 آبان ماه) عرضه می‌شود. این خبر را نمایندگی سامسونگ در سنگاپور تایید کرده است.

گلکسی اس 7 اج آبی مرجانی ، ۵ نوامبر (15 آبان ماه) عرضه می‌شود. این خبر را نمایندگی سامسونگ در سنگاپور تایید کرده است.

با شکست و خارج شدن گلکسی نوت ۷ از بازار، سامسونگ تمام توجه خود را به سمت گلکسی S7 و گلکسی S7 اج قرار داده، چرا که این ۲ دستگاه تا سال آینده که گلکسی S8 به بازار بیاید، پرچم‌داران این شرکت خواهند بود. به‌تازگی سامسونگ بیان کرده بود رنگی آبی استفاده‌شده در نوت ۷ را برای گلکسی اس 7 نیز استفاده خواهد کرد و اکنون شرکت سنگاپوری سامسونگ تائید کرد گلکسی اس 7 اج آبی مرجانی در تاریخ ۵ نوامبر در این کشور عرضه خواهد شد.

سامسونگ هنوز هیچ تصویری از این دستگاه منتشر نکرده و ما تنها با توجه به‌ عکس هایی که در این ماه به بیرون درز شده، سخن می‌گوییم. با توجه به این عکس‌ها این رنگ آبی دقیقاً همان رنگی است که در نوت ۷ به‌کار رفته بود. هنوز اطلاعی از این‌ که گلکسی اس 7 اج آبی مرجانی قرار است در کدام بازارها عرضه شود نداریم اما امیدواریم سامسونگ این دستگاه را در تمام بازارهایی که امکان دارد عرضه کند، چرا که این دستگاه تنها پرچمدار سامسونگ در سال جاری است.

هنوز مشخص نیست که گوشی Galaxy S7 معمولی نیز با همین رنگ عرضه خواهد شد یا نه. گزارش‌ها نشان می‌دهد که گلکسی اس 7 اج برای کسانی که می‌خواهند گلکسی نوت ۷ خود را با دستگاهی دیگر از برند سامسونگ تعویض کنند بسیار پرطرفدارتر است. اکنون شما بگویید که کدام مدل را انتخاب خواهید کرد، گلکسی S7 اج یا گلکسی اس 7 اج آبی مرجانی؟

منبع : sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر