;
coinex

کمپانی سامسونگ به‌ صورت غیر مستقیم از تولید گوشی نوت 8 خبر داد

گوشی نوت 8 تولید خواهد شد

کمپانی سامسونگ به‌ صورت غیر مستقیم تائید کرد که گوشی نوت 8 تولید خواهد شد؛ این خبر برای بسیاری از طرفداران سری نوت، بسیار خوشحال کننده است. در ادامه با تکرا همراه باشید:

هفته گذشته خبرهایی مبنی بر اینکه شرکت سامسونگ ممکن است برای افزایش وفاداری مشتریان خود به آن‌ها پیشنهادهای تخفیفی برای گوشی‌های آینده این شرکت یعنی گلکسی نوت 8 و S8 ارائه کند، منتشر شد؛ این کمپانی قصد دارد مشتریان را به خرید این گوشی‌ها تشویق کند. در آن موقع، ایده‌ای برای اینکه بفهمیم این برنامه‌های تشویقی و تخفیفات چگونه عمل می‌کنند نداشتیم، اما حالا شرکت سامسونگ بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن برنامه‌ای برای دارندگان گوشی‌های نوت 7 در کشور کره جنوبی مطرح‌شده و به آن‌ها اطلاعات هیجان‌انگیزی در مورد این تخفیف‌ها ارائه می‌دهد.

کسانی که گوشی‌های گلکسی نوت 7 را در کشور کره جنوبی خریداری کرده‌اند، اگر گوشی‌های خود را به نمایندگی‌های سامسونگ تحویل داده و به ازای آن‌، یکی از گوشی‌های گلکسی S7 یا S7 Edge را دریافت کنند، شانس این را خواهند داشت تا سال بعدی گوشی‌های خود را به یکی از گوشی‌های آینده‌ی شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 یا گلکسی S8 ارتقا دهند. این ارتقا قرار نیست برای کاربران به‌صورت رایگان انجام شود. در عوض، مشتریان باید نصف قیمت گوشی‌های گلکسی S7 و یا S7 Edge را بسته به اینکه کدام گوشی را می‌خرند پرداخت کرده تا بتوانند از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوند. اساساً این ارتقا از طریق یک تخفیف در قالب یک برنامه‌ی پیشنهادی به مشتریان شرکت سامسونگ ارائه‌شده است.

یکی از اطلاعات هیجان‌انگیزی که شرکت سامسونگ به‌صورت غیرمستقیم آن را تائید کرده این است که گوشی گلکسی نوت 8 نیز ساخته خواهد شد. بعد از مشکلاتی که پس از فراخوانی گوشی‌های گلکسی نوت 7 بازهم برای آن به وجود آمد، برخی از شایعات خبر از این داده بودند که این شرکت تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند قصد توقف خط تولید خط گوشی‌های سری نوت را دارد که با این خبر ظاهراً همه‌ی این‌ها گمانه‌زنی بیش نبوده است.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا شرکت سامسونگ قصد دارد تا این برنامه را برای کشورهای دیگر هم ارائه کند یا خیر.

نظر شما درباره تولید گوشی نوت 8 چیست؟ آیا از شنیدن این خبر که شرکت سامسونگ قصد توقف تولید سری نوت را ندارد خوشحال شده‌اید؟

.

منبع : phoeArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر