;
coinex

ممکن است سامسونگ 20 درصد از مدیران خود را اخراج کند

اخراج مدیران سامسونگ در دستور کار قرار گرفت. گفته می شود که احتمالا سامسونگ 20 درصد از مدیران خود را از اخراج کند.

اخراج مدیران سامسونگ در دستور کار قرار گرفت. گفته می شود که احتمالا سامسونگ 20 درصد از مدیران خود را از اخراج کند. خبری عجیب است که به نظر می رسد شرکت سامسونگ پس از شکست گوشی های نوت 7 تصمیم به اتخاذ آن گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید.

از وضعیت وخیمی که بعد از شکست گلکسی نوت 7 در سامسونگ به وجود آمد، باعث ایجاد یک احساس عذاب در این شرکت شده است. اعتقاد بر این است که تجمع زیادی مقابل بخش موبایل سامسونگ برای مجازات آن‌ها شکل خواهد گرفت. در اوایل این ماه سامسونگ شروع به ارزیابی سالانه مدیران و گروه اجرایی خود کرد. سپس دست به تغییراتی اساسی در شرکت زد که این تغییرات شامل مدیران ارشد خود نیز شد. بر اساس گزارش‌ها ممکن است سامسونگ 20% از این مدیران را اخراج کند.

به گزارش شبکه تلویزیونی کره‌ای MBC، سامسونگ نزدیک به 1000 نفر مدیر دارد که ممکن است حدود 200 نفر از آنان را اخراج کند. قدرت این شرکت نسبت به سال گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است که همین امر باعث شده تا علاوه بر اخراج‌هایی که مربوط به بحران گلکسی نوت 7 است، از قوانین ارزیابی عملکرد سخت‌ تری استفاده کند.

ممکن است مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ یعنی کو دونگ جین و برخی از دستیارانش از سمت خود برکنار شوند و پاسخ گوی وضع پیش‌آمده باشند. لازم به ذکر  است، دونگ جین که مدت‌ها در بخش R&D سامسونگ فعالیت داشته و نقش مهمی در گسترش و توسعه گلکسی S و سری‌های گلکسی نوت داشت، سال گذشته مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ شده بود.

دستیاران ارشد وی عبارتند از ” ری این جونگ ” و ” رو تی مون ” که به ترتیب در بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار واحد R&D فعالیت می‌کنند. این دو مدیر درواقع به‌عنوان نامزدهای پست مدیریت ارشد انتخاب‌ شده بودند و قرار بود بعد از دونگ جین جانشین وی شوند؛ اما با اتفاقات پیش‌ آمده حول شکست گلکسی نوت 7 تاکنون سامسونگ هیچ نظری درباره پست مدیریت این افراد نداده است.

قطعاً برای سامسونگ آسان نخواهد بود که چنین تغییراتی را در سطوح بالای خود انجام دهد. یک منبع که نامش ذکر نشده با اشاره به این گزارش گفته است که اخراج دونگ جین تنها یک سال بعد از انتخاب به ‌عنوان مدیر ارشد بخش تلفن همراه، باعث تضعیف روحیه دیگر مدیران می‌شود و به‌ احتمال ‌زیاد فشار را بر روی جانشینان او بیشتر خواهد کرد. در هر صورت گویا روند اخراج مدیران سامسونگ ، امری حتمی خواهد بود.

منبع : sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر