;
coinex

رونمایی از شورولت سیلورادو کارهارت CARHARTT پیش از نمایشگاه سما SEMA

شورولت سیلورادی کارهارت

کمپانی شورولت از مدل جدید سیلورادو خود پیش از نمایشگاه سما سال 2016 رونمایی کرد. شورولت سیلورادو جدید با همکاری کمپانی شورولت با شرکت سازنده لباسهای کار کارهارت ساخته شده است. شرکت آمریکایی کارهارت CARHARTT نزدیک به 127 سال است مشغول تولید انواع لباسهای کار می باشد. شورولت در یک اقدام بی سابقه در صنت خودرو در همکاری با شرکت کارهارت دست به تولید و رونمایی این مدل از شورولت سیلورادو زده است.

البته این همکاری آنجنان هم غیر معقول نبوده، چرا که سیلورادو یک مدل مخصوص انجام عملیات احراری و کاری از خودروهای شورولت بوده و کارهارت نیز از معتبر تولید کنندگان لباسهای مخصوص کار در جهان به حساب می آید.

شورولت سیلورادو کارهارت

این خودرو که  بر اساس مدل سیلورادو اچ. دی. مدل 2017 ساخته شده یک مدل خام و اولیه بحساب نمی آید. سیلورادو جدید با استفاده از یک موتور 8 سیلندر خورجینی مجهز به  سسیتم توربوشارژر بهینه سازی شده شرکت دوراماکس بوده و توانایی تولید 445 اسب بخار نیرو و گشتاور فوق العاده 1220 نیوتون متر را دارد.

این نیرو توسط جعبه دنده ساخت شرکت آمریکایی آلیسون ALLISON به چرخهای این غول همه جا رو منتقل میشوند. همچنن با استفاده از سیستم تعلیق Z71 شرکت جنرال موتورز  ارتفاع این خودرو در حدود 2.5 سانتیمتر نسبت به مدل استاندارد بالاتر رفته تا این وانت در عبور از موانع با ارتفاع زیاد و زمین های ناهموار کارایی بیشتری داشته باشد.

نمای جلویی شورولت سیلورادو کارهارت

طراحی طاهری این خودرو نیز بر اساس طراحی  لباس های کلاسیک کار مدل کارهارت طلایی شرکت کارهارت به نام قهوه ای اردکی شناخته می شود، می باشد. همچنین قسمت بار این شورولت سیلورادو  به چهار قسمت تقسیم شده است.یک چهارم انتهایی به بخش جعبه ابزار اختصاص داده شده و بقیه نیز با درپوشی  به رنگ قهوه ای مخصوص شرکت کارت هال پوشیده شده است . روکش های صندلی های نیز با استفاده از چرم قهوه ای رنگ معروف شرکت کارهارت  و مشکی پوشیده شده اند .

نمای جانبی شورولت سیلورادو کارهارت

لوگوی شرکت کارت هال  نیز با استفاده از لیزر بر روی پشت سریهای صندلیها و همچنین کفپوشها حک شده است. بقیه اجرای داخلی نیز مانند پنل درها و جلو پنجره و کنسول وسط نیز با لوگوی شرکت کارهارت و بر اساس طراحی ژاکت های کار این شرکت، طراحی و تزئین شده اند.

نمای داخلی شورولت سیلورادو کارهارت

 

در روی بدنه خودرو نیز که با رنگ سیاه مات رنگ آمیزی شده نواری سراسری از بالای چراغهای جلو با رنگ قهوه ای اردکی وجود دارد. بقیه اجزای بدنه نیز از جمله پله 10 سانتیمتری زیر درهای جلو نیز با رنگ مشکی پوشیده شده اند.

رینگهای غول پیکر 20 اینچی این سیلورادو نیز با استفاده از طرح های قدیمی و از جنس نیکل بوده و جلوپنجره غول آسا و ورودی های هوای تعبیه شده بر روی کاپوت نیز با همین رنگ ساخته شده اند که هماهنگی جالب و زیبایی را برای خودرو به وجود می آیود.

نمایی از رینگ ها و تایرهای غول آسای شورولت سیلورادو کارهارت

تایرهای مورد استفاده نیز تایرهایی با سایز 35×12.5R20 LT ساخته شرکت تایر فایراستون (شعبه شرکت تایر سازی بریجستون ژاپن مخصوص کشور آمریکا)  بوده که با طراحی خاص گلهای آن قابلیت عبور از سطوح گلی و لجن زارها را به این سیلورادو جدید و خاص می دهد.

از جمله بهینه سازی های مخصوص و ویژه کاربردی نیز که بر روی این سیلورادو اعمال شده می توان به قلاب های کلفت و قطور با قدرت تحمل بالا در دو بخش عقب و جلوی خودرو اشاره کرد.

نمای عقبی شورولت سیلورادو کارهارت

 

از دیگر امکانات کاربردی این خودرو میتوان به یک سری چراغهای LED در زیر جلوپنچره و همچنین جعبه ابزار مخصوص این خودرو که در بخش بار نصب شده اند اشاره کرد. رنگ آمیزی مخصوص و ویژه  بخش درونی قسمت بار، خروجی برق ، سیستم دوربین بدون سیم برای کنترل تریلر در بخش عقبی و مجموعه ای از ابزار و وسایل مخصوص کشیدن و قفل کردن و باربری از دیگر امکانات تخصصی این مدل جدبد شورولت سیلورادو کارهارت هستند.

منبع:

وب سایت رسمی موتور ترند

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر