;
coinex

پوشش شیشه‌ای دوربین ال جی وی 20 به راحتی می‌شکند!

پوشش شیشه‌ای دوربین ال جی وی 20 به راحتی می‌شکند. این ادعای برخی از صاحبان این دستگاه است!

پوشش شیشه‌ای دوربین ال جی وی 20 به راحتی می‌شکند. این ادعای برخی از صاحبان این دستگاه است!

دوربین‌های برآمده این تلفن نه ‌تنها خوشایند نیستند بلکه با مشکل دوام نیز رو به رو هستند. در مقایسه با طراحی قبلی، این شیشه سطح بسیار شکننده‌تری دارد. برخلاف دیگر سازندگان که از یاقوت کبود برای رفع این مشکل استفاده کرده‌اند، ال‌جی استفاده از یاقوت کبود را برای پوشش دوربین ال جی وی 20 مورد تمسخر قرار داده است.

در حال حاضر برخی از صاحبان این گوشی هوشمند از یوتیوب و ردیت (Reddit) برای آگاهی ‌رسانی در رابطه با ضعف این دستگاه در این قسمت، استفاده می‌کنند. یکی از کاربران سایت ردیت عکسی را از ال جی V20 خود با پوشش شکسته دوربین اش منتشر کرده و گفته است که این اتفاق بعد از روشن ماندن چراغ ال ای دی آن به مدت طولانی روی‌ داده است. کاربر دیگری ادعا می‌کند که این مشکل برای تلفنش درست 5 ساعت بعد از تحویل گرفتن آن رخ ‌داده است.

تا به این لحظه علت اصلی این اتفاق مشخص نشده است، بنابراین این ادعاها ممکن است شک و بزرگ نمایی بیش نباشند؛ اما به نظر می‌رسد تعداد گزارش‌ها از این اتفاق از سوی صاحبان این گوشی هوشمند در حال افزایش است. در حال حاضر تا زمانی که علت این موضوع مشخص نشده، بهتر است هنگام استفاده از این دستگاه احتیاط کنید.

همچنین می‌توانید ویدیویی را که Zack در جهت حفاظت از دوربین دستگاه خود پیشنهاد می‌کند را در یوتیوب (youtube) مشاهده کنید. در این ویدیو نشان داده می‌شود که پوشش دوربین ال جی وی 20 می‌تواند به‌راحتی و با یک ترک کوچک شکسته شود.

درحالی‌که کورنینگ و دیگر سازنده‌های شیشه، پیشرفت زیادی درزمینه ساخت مواد قوی ‌تر برای شیشه‌ها کرده‌اند، اما باز هم ضعف شیشه در طراحی تلفن‌های همراه باقی‌مانده است. ال‌جی V20 اولین دستگاهی نیست که دارای عناصر و قسمت‌های شیشه ایی شکننده است. به ‌عنوان‌ مثال بارها صاحبان نکسوس 6P از ترک خوردن خود به ‌خود شیشه‌ی به ‌کار رفته در این دستگاه شکایت کرده اند.

آیا با دستگاه V20 خود مشکلی دارید؟ فکر می‌کنید علت این مشکلات چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر