;
coinex

اپلیکیشن فیس بوک مسنجر از قابلیت پرداخت پی پال برخوردار شده است

اپلیکیشن فیس بوک مسنجر از قابلیت پرداخت پی پال برخوردار شده است

ماه گذشته فیس‌ بوک امکان پرداخت برای محصولات را توسط ربات‌های سیستم پرداخت پی پال در نسخه بتای پیام رسانش، به بوته‌ی آزمایش گذاشت. در آن زمان فیس ‌بوک تائید کرد که بیش از 30000 سازنده به این پلت فرم پیوسته‌اند و حداقل 1000 ربات جدید برای پرداخت در این نسخه بتا ساخته ‌شده است.

اکنون فیس ‌بوک و پی پال اعلام کرده‌اند که به ‌منظور افزایش این پرداخت‌ها، هر دو سیستم اپلیکیشن فیس بوک مسنجر و سایت فیس ‌بوک قابلیت استفاده از این سرویس را دارند و بدیهی است که کاربران به ‌طور مستقیم می‌توانند با استفاده از کارت‌های اعتباری به پرداخت در این برنامه‌ها بپردازند.

با توجه به گفته پی پال، قرار است استفاده از این سرویس در ایالات متحده به‌ منظور افزایش تجربه پرداخت در اپلیکیشن فیس بوک مسنجر و وب سایت فیس بوک، اجرایی شود.

با این بروزرسانی، کاربران قادرند که با متصل کردن حساب پی پال به اپلیکیشن فیس بوک مسنجر ، پرداخت‌های خود را بسیار راحت ‌تر انجام دهند. همچنین مشتریان پی پال در ایالات‌  متحده امکان دریافت اطلاع‌رسانی پرداخت خود را بر روی اپلیکیشن فیس بوک مسنجر نیز دارند.

به هنگام شروع این فعالیت پرداخت پی پال، صاحبان محصول قادر به پذیرش مستقیم پرداخت‌ها بر روی ربات خود هستند. این ویژگی برای کسب‌ و کارهای فعال پی پال که در حال فروش محصولات خود به‌ طور مستقیم هستند، بسیار مفید است.

یکی از مسئولان این پروژه می‌گوید:

” تمرکز ما همچنان بر روی قوت بخشیدن به این امر و ساختن تجربه‌ای بهتر برای تجار و مصرف‌ کنندگان است که در همین راستا در حال همکاری با شرکت‌های خلاق هستیم. در طول چند ماه گذشته با Visa ، MasterCard ، Telcel  ، Claro ، Vodafone  و Alibaba  به ‌منظور دادن حق انتخاب بیشتر در هنگام پرداخت، قرارداد بستیم.

هنوز مشخص نیست که این امکانات برای کاربران دیگر کشورها فراهم خواهد شد یا خیر. اما در حال حاضر می دانیم که استفاده از این امکانات برای کاربران ایالات ‌متحده فراهم ‌شده است.

.

منیع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر