;
coinex

۷۵ درصد کاربران در سال 2017 با تبلت و گوشی هوشمند به اینترنت متصل خواهند شد

 اتصال به اینترنت از طریق گوشی های هوشمند روز به روز در حال افزایش است. طبق تحقیقات اخیر، ۷۵ درصد کاربران در سال ۲۰۱۷ با تبلت و گوشی هوشمند به اینترنت متصل خواهند شد.

اتصال به اینترنت از طریق گوشی های هوشمند روز به روز در حال افزایش است. طبق تحقیقات اخیر، ۷۵ درصد کاربران در سال ۲۰۱۷ با تبلت و گوشی هوشمند به اینترنت متصل خواهند شد.

آنچه برای همه مسلم است این است که صنعت تولید گوشی‌های همراه نه تنها از بین نمی‌رود بلکه روز به روز بازار تولید و فروش آن‌ها پر رونق‌ تر خواهد شد. چه خلاقیت‌های نوآورانه باشد و یا اصلاحات جزئی، تمام به ‌روزرسانی‌هایی که در این صنعت رخ می‌دهد آن را یک قدم دیگر رشد و توسعه می‌بخشد. امروزه دسترسی به گوشی‌های هوشمند بیشتر از هر زمان دیگری آسان شده است و روز به ‌روز افراد بیشتری از این نوع محصولات خریداری و استفاده می‌کنند.

در کنار این امر که گوشی های هوشمند هر روز قدرتمند تر می‌شوند و استفاده از آن‌ها نیز آسان‌تر از قبل شده است، قیمت این نوع محصولات نیز به مقدار چشم گیری کاهش پیداکرده است. درنتیجه ی همه این موارد، زنیس (zenith) گزارش کرده است در سال میلادی آینده، ۷۵ درصد از دستگاه‌هایی که به اینترنت متصل می‌شوند گوشی های هوشمند خواهند بود.

برای آن که بهتر متوجه بشوید لازم است بدانید که این رقم در سال ۲۰۱۲ میلادی چیزی در حدود ۴۰ درصد بوده است.

گوشی هوشمند به اینترنت متصل خواهند شد

در واقع افزایش ۳۵ درصدی اتصال به اینترنت از طریق گوشی های هوشمند تنها در ۵ سال، امری بسیار مهم و اثر گذار است. با این حال انتظار می‌رود که درصد استفاده از موبایل برای اتصال به اینترنت از این هم بیشتر شود. در سال ۲۰۱۶ آمارها از استفاده ۶۸ درصدی اتصال به اینترنت از طریق گوشی های هوشمند حکایت می کند. پیش بینی شده است که در ۲ سال دیگر  (سال ۲۰۱۸) این رقم به ۷۹ درصد برسد!

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در سراسر دنیا، مردم اسپانیا با استفاده ۸۵ درصدی از گوشی موبایل برای استفاده از سرویس‌های اینترنتی در میان دیگر کشورهای جهان رتبه نخست را کسب کرده‌اند. در میان کشورهایی که در آن‌ها گوشی های هوشمند بسیار محبوب هستند. ۹۲ درصد شهروندان ایرلندی صاحب گوشی هوشمند هستند و در مقایسه با بقیه کشورها در صدر قرار می‌گیرند. اسپانیا، با اختلاف بسیار جزئی ۱ درصدی، جایگاه دوم را در این زمینه از آن خود کرده است و با توجه به این نکته که قیمت این محصولات در بازار کاهش یافته و تعداد بیشتری از مردم قدرت خرید این نوع گوشی‌ها را پیدا می‌کنند، انتظار می‌رود که این آمار در بقیه کشورها نیز بیش از پیش افزایش پیدا کند.

همان طور که انتظار می‌رود با محبوبیت استفاده از اتصال به اینترنت از طریق گوشی های هوشمند بازار تبلیغات بر روی این دستگاه‌ها نیز رونق پیدا کرده است. زنیس با ارائه آمار دقیقی در این رابطه ادعا می‌کند که با رسیدن سال ۲۰۱۸ میلادی ۶۰ درصد از عایدات حاصل از تبلیغات در بازار جهانی به تبلیغات بر روی گوشی‌های هوشمند مرتبط می‌شود.

این اعداد و ارقام که زنیس ارائه می‌دهد به نظر غیر قابل باور می‌آید؛ اما این حقیقت که ما در حال پیش رفتن به‌ سوی دنیای تحت کنترل گوشی های هوشمند هستیم قابل انکار نیست. دستگاه‌هایی مانند HP x3 قصد داند که با در اختیار گذاشتن تمام نیازهای کاربر به کامپیوتر و دنیای فناوری او را از بقیه دستگاه‌های کامپیوتری بی ‌نیاز سازند و با آماری که زنیس ارائه می‌دهد، جای تعجب ندارد که در آینده تولیدکننده‌های گوشی های هوشمند و تبلت ها تلاش کنند که هر چه بیشتر نیاز کاربر به بقیه دستگاه‌های کامپیوتری را کم کرده و گوشی‌های هوشمند را به تنها دستگاه کامپیوتری ضروری برای هر فرد مبدل کنند.

با اینکه هم اکنون در سال ۲۰۱۶ نیز جایگاه و نقش گوشی‌های موبایل بسیار پررنگ و جالب توجه است؛ اما مطمئنا این نقش در سال‌های پیش رو، بیشتر و بیشتر خواهد شد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر