;
coinex

همه اخبار و شایعات گوشی گلکسی S8 را اینجا بخوانید

همه اخبار و شایعات گوشی گلکسی S8

در این مقاله قصد داریم تا همه ی اخبار و شایعات گوشی گلکسی S8 را یکجا بررسی کرده و نگاهی به آن بیندازیم. در ادامه با ما همراه باشید :

اخبار و شایعات گوشی گلکسی S8

در شرایط کنونی صحبت از انتظارات زیاد از سامسونگ گلکسی اس 8 چندان واقع بینانه نیست. هر چند تاکنون سامسونگ مرتب از ایده و امکانات جدید خبر می دهد و اینکه این گوشی قرار است دارای ” طراحی یک دست ” و ” دوربین توسعه یافته ” و ” یک سرویس هوش مصنوعی فوق العاده ” باشد؛ اما با توجه مشکلات مربوط به گوشی گلکسی نوت 7 و کاهش شدید سود این شرکت، اگر سامسونگ می خواهد اشتباهات گذشته را جبران کند باید وعده هایی که درمورد گلکسی اس 8 را داده بتواند عملی کند. در ادامه جدیدترین اخبار و شایعات گوشی گلکسی S8 را بررسی خواهیم کرد.

تاریخ انتشار گلکسی اس 8 :

شرکت سامسونگ خبر عرضه زود هنگام گوشی گلکسی S8 را تکذیب کرد. بیست و ششم فوریه، منطقی ترین پیش بینی در مورد تاریخ انتشار موبایل گلکسی S8 است. طبق سنت قبل، سری S سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد و دو تا سه هفته پس از آن، این ابرگوشی روانه بازار می شود.

قیمت گلکسی اس 8 :

اگر سامسونگ به وعده هایی که داده عمل کند و همه امکانات جدید را اضافه کند، افزایش قیمت گوشی گلکس اس 8 منطقی به نظر می رسد. هر چند ممکن است سامسونگ قیمت این گوشی را افزایش ندهد و یا حتی اندکی کاهش دهد (به منظور جذب هر چه بیشتر مشتریان). با این وجود، سامسونگ همچنین نیاز دارد تا به تکیه بر فروش گوشی گلکسی S8 در کمترین زمان ممکن، ضرر قبلی خود را جبران کند. پس با این نقطه نظر، قیمت بالای این ابر گوشی دور از ذهن نیست. بسته به میزان فضای  ذخیره سازی، حداقل انتظار قیمتی شبیه به گوشی گلکسی S7 است.

بر اساس نکات گفته شده ممکن است قیمت گلکس اس 8 برای نسخه معمولی با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 669 دلار و برای مدل Edge (بدون لبه) 769 دلار در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است که برخی شایعات مبنی بر 64 گیگابایتی بودن فضای ذخیره سازی گوشی گلکسی S8 است. اگر این خبر صحت داشته باشد طبیعتا قیمت آن بیشتر خواهد شد. همین شایعه نیز در مورد امکان اضافه شدن دوربین دو گانه و اسکنر عنبیه چشم و افزایش احتمالی قیمت وجود دارد.

اخبار و شایعات گوشی گلکسی S8

مشخصات گلکسی اس 8 :

البته تاکنون هیچ یک از مشخصات گلکسی اس 8 که در زیر آمده اند، تایید نشده اند ولی برخی شواهد این گمانه زنی ها را تقویت می کند . شایعات از این خبر می دهند که گوشی گلکسی S8 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح 4K است. همچنین بار پردازشی این گوشی بر عهده چیپ اسنپ دراگون 830 و اگزینوس 8895 است. سامسونگ برای این گوشی 6 گیگابایت حافظه ی رم در نظر گرفته است. همچنین شایعات قدیمی مبنی بر این بود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.1 اینچی از نوع کواد اچ دی (QHD) است. با توجه به شایعات گفته شده درباره مشخصات گلکسی اس 8 احتمالا باید منتظر یک گوشی تمام عیار باشیم.

دوربین :

به نظر می رسد که شرکت سامسونگ هم تصمیم گرفته است تا راه سایر شرکت ها را در پیش بگیرد و پرچمدار سال آینده ی خود را با یک دوربین دوگانه روانه بازار کند. بر اساس آخرین گزارش ها از کره جنوبی، دو دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برای گوشی گلکسی S8 در نظر گرفته شده است، اما گزارش های متفاوتی منتشر شده است که اعداد متفاوتی را برای دوربین این گوشی نشان می دهند. البته برخی اخبار غیر رسمی نشان می دهد که سامسونگ در حال کار بر روی دوربین جدید خود، با  لنز خیلی عریض و دریچه ی دیافراگم f/1.4 است.

طراحی :

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد طراحی یک دست این گوشی که به تازگی مسئول ارتباطات شرکت سامسونگ وعده آن را داده است وجود ندارد. آیا سامسونگ آستین ها را بالا زده و یک طراحی عظیم را پیاده می کند یا اینکه شاهد تغییر جدی نخواهیم بود و روندی که از S6 شاهد آن بودیم را ادامه خواهد داد؟

یکی از جذاب ترین خبرهای غیر رسمی که نظر کاربران را به خود جلب کرده، حکایت از آن دارد که هر چهار طرف این گوشی دارای لبه های خمیده هستند. برخی شایعات دیگر، اما حاکی از این است که این ابرگوشی در دو سایز 5.1 و 5.5 اینچی عرضه شده و همانند S7 Edge شاهد لبه های خمیده تنها در دوطرف گوشی خواهیم بود. همچنین شایعات دیگری خبر از حذف دکمه ی فیزیکی خانه و همچنین وجود یک باتری قابل تعویض در این گوشی (که احتمالا به خاطر رفع مشکل قبلی که باعث سوختن باتری گوشی های اس 7 شده است) می دهد.

امکانات :

مسئول ارتباطات تلفن همراه سامسونگ از “وجود یک هوش مصنوعی قوی” در گوشی گلکسی S8 وعده می دهد که شاید به خرید شرکت هوش مصنوعی Viv Labs که به تازگی توسط سامسونگ انجام شده بی ربط نباشد، ولی به نظر می رسد عوض کردن S Voice  یا حتی ادغام تکنولوژی Viv با دستیار صوتی کنونی کمی دیر باشد. انتظار می رود که گوشی گلکسی S8 از پلتفرم واقعیت مجازی دیدریم (Daydream) شرکت گوگل پشتیبانی کرده و همچنین با جدیدترین Gear VR شرکت سامسونگ سازگار باشد. در آخر برخی شایعات از اسکنر  عنبیه چشم و همچنین باز طراحی رابط کاربری گوشی گلکسی S8 خبر می دهند. شایعات گوشی گلکسی S8 تمامی ندارد!

گوشی گلکسی S8 توانسته تا شما را به هیجان بیاورد؟ از کدام یک از ویژگی های این ابر گوشی بیشتر خوشتان آمد؟

.

منبع : androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر