;
coinex

آیا اپل، آیفون SE جدید خود را اوایل سال 2017 منتشر خواهد کرد؟

آیفون SE جدید

ممکن است اپل، آیفون SE جدید خود را در اوایل سال 2017 منتشر نکند.

آیفون SE یک تلفن هوشمند غیرمعمول است. این تلفن یک صفحه نمایش 4 اینچی دارد که به نسبت استانداردهای امروزی، بسیار کوچک است؛ اما به لطف پردازشگر A9 اپل هنوز هم مانند آیفون 6 و آیفون 6 پلاس قدرتمند است. آیفون SE یک تلفن هوشمند ارزان قیمت شرکت اپل است که با قیمت پاییه 399 دلار عرضه می‌شود.

معمولا اپل بعد از یک سال به تلفن‌های خود جان تازه‌ای می‌بخشد؛ اما گویا این موضوع برای آیفون SE متفاوت است. شاید آیفون SE جدید به این زودی ها عرضه نشود!

با توجه به گفته اپل اینسایدر، به نقل از تحلیل‌گر مشهور بورس یعنی مینگ چی کو ( کسی که هر وقت موضوعی درباره اپل باشد درصحنه حضور دارد) ، بعید است تا پایان مارس (اسفند) سال 2017 جانشینی برای آیفون SE عرضه شود. بر اساس این گزارش، دلیل این کار این است که اپل می‌خواهد مشتریان اقدام به خرید آخرین مدل آیفون بکنند؛ چرا که این مدل‌های جدید گران‌تر هستند و باعث افزایش سود شرکت می‌شوند.

اوایل سال جاری ، تیم کوک گفت که تقاضای برای خرید آیفون SE بسیار بالاتر از پیش‌ بینی اپل بود. با در نظر گرفتن این موضوع، پیش‌ بینی می‌کنیم که قیمت نسبتا پایین این گوشی و سخت‌افزار قوی آن، تا حدودی این تلفن هوشمند را برای سال 2017، مناسب خواهد کرد. این موضوع لزوما به این معنی نیست که آیفون SE جدیدی را سال 2017 نخواهیم دید، هرچند فعلا به نظر نمی‌رسد که این اتفاق در شرف وقوع باشد.

آیا فکر می‌کنید سال آینده آیفون 4 اینچی ولی قدرتمندی را خریداری خواهید کرد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر