;
coinex

دستیار هوشمند جدید سامسونگ بر روی گلکسی S8 قرار خواهد گرفت

دستیار هوشمند جدید سامسونگ بر روی گلکسی S8 قرار خواهد گرفت

دستیار هوشمند جدید سامسونگ بر روی گلکسی S8 قرار خواهد گرفت.

تا دو هفته‌ پیش حتی خود شرکت سامسونگ هم نمی‌توانست دلیل اصلی منفجر شدن‌های گاه و بیگاه گوشی‌های گلکسی نوت 7 خود را پیدا کند؛ اما این شرکت خبر هیجان انگیزی را در همین یکشنبه اعلام کرد تا شاید بتواند خاطره‌ی تلخ این شکست شرم آور را از ذهن مردم و طرفدارانش پاک کند. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد گوشی جدید خود را مجهز به دستیار هوشمند کند. ادعا می‌شود دستیار هوشمند جدید سامسونگ عملکرد بهتری نسبت به سیری، دستیار هوشمند اپل، خواهد داشت.

در ماه اکتبر امسال شرکت سامسونگ امتیاز شرکت Viv Labs را خرید. این شرکت که در زمینه‌ هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، توسط طراحان سیری تأسیس‌ شده است. پایه گذاران این شرکت، Viv Labs را برای همکاری با برنامه نویسان تأسیس کرده‌اند. بر اساس گزارشی از رویترز، تولید کنندگان این شرکت گفته‌اند که به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی S8 به Viv  مجهز خواهد بود و کاربران می‌توانند از این دستیار هوشمند بر روی این گوشی استفاده کنند.

سامسونگ تاکنون نگفته است که چه سرویس‌هایی با این دستیار هوشمند که قرار است با گوشی گلکسی اس 8 به بازار عرضه شود، قابل استفاده خواهند بود. انتظار می‌رود فروش این گوشی جدید در اوایل سال آینده آغاز شود. هم چنین گفته می‌شود که کاربران می‌توانند از دستیار هوشمند جدید سامسونگ برای استفاده از برنامه‌های متفرقه نیز بهره ببرند.

Rhee Injong، معاون اجرایی شرکت سامسونگ در یک نشست خبری در مورد دستیار هوشمند سامسونگ می‌گوید:

سازندگان برنامه‌های اندروید می‌توانند سرویس‌های خود را طوری طراحی کنند که کاربران بتوانند با استفاده از دستیار هوشمند از آن‌ها استفاده کنند.

اینکه شرکت سامسونگ به این زودی جزئیاتی از گوشی جدید خود را اعلام کرده است به گفته‌ وب سایت Endgadget کمی عجیب به نظر می‌رسد. در حالی که سامسونگ قبلاً سعی می‌کرد تا در مورد طراحی محصولات خود قبل از ارائه به بازار، راز دار باشد. البته به دلیل اینکه نام این شرکت با انفجار گلکسی نوت 7 در ذهن خیلی‌ها نقش بسته است، مسلماً برای سرمایه گذاران سامسونگ این خبر خوش حال کننده تر از شنیدن ” آتش نشانی را خبر کنید” است!

.

منبع : gizmodo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر