;
coinex

ویژگی جدید فروشگاه گوگل ؛ محبوب ترین‌ها را ببینید!

ویژگی جدید فروشگاه گوگل بسیار جالب خواهد بود

ویژگی جدیدی به فروشگاه گوگل اضافه می شود. در ادامه با ما همراه باشید :

فروشگاه گوگل ویژگی جدیدی با نام روند ( Trending) را به خود اضافه کرده است. می‌توانید این ویژگی را در زیر تب سرگرمی که به فیلم‌ها ، موسیقی و کتاب اشاره‌ کرده است، بیابید. ویژگی جدید فروشگاه گوگل درست در زیر بخش فیلم‌های منتشر شده قرار دارد. در این بخش می‌توانید موضوعات مهم در رابطه با موسیقی و موسیقی‌دانان ، فیلم‌ها و هنرمندان را پیدا کنید. برونو مارس، فیلم دکتر استرنج و فیلم هکسا ریدج از جلمه موضوعاتی هستند که می‌توانید در بخش Trending بیاید.

برای دیدن اطلاعات بیشتر می‌توانید روی گزینه Trending کلیک کنید. برای مثال: با کلیک بر روی فیلم دکتر استرنج می‌توانید یک بررسی از عکس فیلم بیزنس اینسایدر ببینید. بدیهی است که ایده استفاده از این ویژگی فهمیدن مسائل و موضوعاتی است که مردم علاقه بیشتری به آن‌ها نشان داده‌اند.

گوگل در حال به روزرسانی برنامه‌های فروشگاه خود است. همان ‌طور که قبلا گفتیم این به ‌روزرسانی رابط کاربری جدید را در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار می‌دهد. کاربران نکسوس 6P و گوگل پیکسل که از نسخه اندروید 7.1.1 استفاده می‌کنند، گزارش داده‌اند که این رابط کاربری جدید را مشاهده کرده‌اند که دارای جعبه نصب بزرگ‌ تر و تغییرات کلی دیگری نیز هست.

در نهایت، رابطه کاربری جدید فروشگاه گوگل برای دیگر نسخه‌های اندورید نیز ارائه خواهد شد. پس بهتر است منتظر به روزرسانی جدید دستگاه خود باشید. ویژگی جدید فروشگاه گوگل می تواند جالب باشد!

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر