;
coinex

شرکت‌ها هم اکنون می‌توانند با مسنجر فیسبوک برای شما پیام ارسال کنند

مسنجر فیسبوک

شرکت‌ها اکنون قادرند تا با مسنجر فیسبوک برای شما پیام ارسال کنند. در ادامه با تکرا همراه باشید :

فیسبوک مدتی است که به دنبال گسترش پلتفرم پیام رسان خود برای کسب و کار است. این شرکت اخیرا ربات‌هایی برای خرید منتشر کرده که برای ارسال و دریافت سریع اطلاعات محصولات برای مشتریان استفاده می‌شود و در حال حاضر در حال اجرای نسخه بتا پرداخت با چت است. مسنجر فیسبوک به کاربران اجازه می‌دهد تا محصولات خود را مستقیما از نرم افزار چت خریداری کنند. با به روزرسانی جدیدی که سه شنبه گذشته منتشر شد، حالا فیسبوک به کمپانی‌ها اجازه می‌دهد تا با هدف حمایت مالی تبلیغات خود را با این بیام رسان بفرستند.

در نگاه اول این مسئله چیز بدی به نظر نمی‌رسد. با توجه به پست وبلاگ توسعه دهنده فیسبوک، “پیام‌ها در زمینه تبلیغات هستند و به شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا با افرادی که با کسب و کار آن‌ها علاقه مندند، تعامل دشته باشند.” البته که شما به طور ناگهانی اسپم دریافت نمی‌کنید، بلکه این پیام صرفا از طرف کسب و کاری که با آن سر و کار دارید و درباره محصولاتی که به آن‌ها علاقه مندید، ارسال خواهد شد. در واقع این پیام‌ها معمولاً پیرامون محصولات جدید هستند.

همچنین فیسبوک اعلام کرد که مشتریان قادر به کنترل و انتخاب فعل و انفعالات درون پیام رسان و صفحات فروشگاه‌ها نخواهند بود؛ بنابراین شما این توانایی را خواهید داشت که اگر سرویسی با تبلیغات خود خارج از برنامه عمل کرد و باعث آزار شما شد، آن سرویس را مسدود کنید.

این رسانه اجتماعی همچنین نوع جدیدی از تبلیغ اخبار را معرفی کرد. در این روش تبلیغات می‌توانند بر روی یک بنر قرار داده شوند که پس از ضربه زدن بر روی آن، مستقیماً شما را به سرویس پیام رسان هدایت کند. در واقع پس از آن شما با یک مسنجر ربات، چت خواهید کرد که اطلاعاتی درباره محصولات جدید و چیزهایی که شما به آن علاقه دارید به شما می‌دهد.

هم اکنون درآمد حاصل از تبلیغات برای فیسبوک در وضعیت خوبی قرار دارد. برای اطمینان از آینده سودآور، این کمپانی نیاز دارد تا برنامه‌هایی برای جذب و تحریک شرکت ها و کسب و کارهای مختلف داشته باشد، اما بایستی به این موضوع نیز توجه کند که برنامه‌های جدید باعث آزرده خاطر شدن کاربران با تبلیغات مخرب نشود. البته که تا کنون همه چیز به خوبی پیشرفته است و مشکلی برای کمپانی پیش نیامده است. بایستی دید که در آینده نیز همین روند به خوبی ادامه خواهد داشت یا نه!

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر