;
coinex

بر اساس شایعات سامسونگ در حال کار بر روی ساخت حسگر اثر انگشت است

سامسونگ در حال کار بر روی ساخت حسگر اثر انگشت

شایعات حکایت از آن دارند که سامسونگ مشغول کار بر روی حسگر اثر انگشت است.

شرکت سامسونگ معمولا تامین کننده بسیاری از قطعات موبایل برای شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند در این صنعت است، از رم گرفته تا فلش مموری، پردازنده صفحه نمایش و … همه و همه توسط این شرکت کره ای تامین می شوند؛ اما با این وجود وقتی بحث اسکنر اثر انگشت به میان بیاید، شرکت سامسونگ وابستگی بسیاری به شرکت Synpatics – یک شرکت مستقر در ایالات متحده و متخصص در توسعه رابط کاربری است – دارد.

این رویه ممکن است به زودی دست خوش تغییر شود، زیرا بر اساس شایعات اخیر احتمالا شرکت سامسونگ، خود در حال کار بر روی ساخت حسگر اثر انگشت است. گفته شده که بخش تحقیق و توسعه شرکت سامسونگ از یک سال گذشته در حال کار بر روی این تکنولوژی است. یک بخش مشابه در این شرکت هم مسئول کار بر روی بهبود پردازنده ها، رابط کاربری و سایر موارد است.

اگر این شایعات درست باشند به نظر می رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد تا سال آینده حسگر اثر انگشت ساخت خود این شرکت را بر روی گوشی های پایین رده و میان رده خود قرار دهد و سپس در سال های بعدی به مرور آن را به گوشی های بالا رده خود مانند سری S و نوت هم اضافه کند. ظاهرا گام بعدی سامسونگ این خواهد بود که بعد از آن این قطعه را به سایر تولید کنندگان گوشی های هوشمند بفروشد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر